45 miljoner streamade årets Game Awards

Robot
45 miljoner streamade årets Game Awards

Närmar sig Geoff Keighleys kärleksbarn Oscar-status?

#thegameawards, #game-awards


Medlem

Smart av Phil att visa upp Series X där.

Hx2
Medlem

Länk till där man kan se det?

Medlem

Både trailers och vissa av prisen intresserar mig. Men det roliga med såna evenemang är såklart att vi har ett tillfälle att visa vår uppskattning för våran hobby o folks passion för spel.

Medlem

Inte så mycket av en "award show" dock. De flesta priser delades antingen ut off-screen eller så gick de snabbt igenom dem vid sidan av scenen. Det känns mer och mer som ett PR-jippo där priserna får mindre och mindre plats till förmån för sponsorer och spelföretag som betalar. Men å andra sidan, hur många skulle egentligen titta om det bara var prisutdelningen?

Medlem

Måste säga att de blir bättre och bättre för varje år som går.

Håller dock med om att sponsorerna och trailers får VÄLDIGT mycket plats.

Skribent
Skrivet av Hx2:

Länk till där man kan se det?

Avstängd

Aldrig hört talas om

Medlem

Showen intresserar mig inte men jag kollar på nya trailers här på FZ

Medlem

45 miljoner, hmm,
Kollade streamen på YT, såg aldrig fler än strax över 300K där om det nu alls stämmer och Devan postade det nedan, men vad vet jag finns många tjänster och en stor värld.

Skrivet av Devan:

Bara 15k som kollar i Steam klienten, gissar att jag inte är den enda som inte får det att funka ^^

Edit in,
Deras egen video en vecka efter har ~1 miljon visningar tills nu, eventet sändes mitt i natten i Europa, men som sagt vad vet jag, skoj att det går bra i alla fall.
https://www.youtube.com/watch?v=vaY4V-tcVQg


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Showen är ju typ 90% trailers, spex och framställningar. 10% prisutdelning som oftast var en overlay-lista till vänster på skärmen.

I princip är ju VGA helt enkelt nya E3.

Medlem

Mer ads nästa år då?

1
Skriv svar