Klassiska kartorna Vacant och Shipment går nu att spela i Call of Duty: Modern Warfare

Robot
Klassiska kartorna Vacant och Shipment går nu att spela i Call of Duty: Modern Warfare

Favoriter från förr, nu med fler polygoner.

#call-of-duty, #modern-warfare


Medlem

Shipment Finns redan som en del av banan på en av co-op banorna?

Kommer dock inte ihåg vilket uppdrag det är.

Medlem

Jag tycker de gör ett fantastiskt jobb med detta spelet! Släpper nytt med jämna mellanrum och uppdaterar spelet, och gratis uppdateringar med!

Medlem
Skrivet av naess91:

Jag tycker de gör ett fantastiskt jobb med detta spelet! Släpper nytt med jämna mellanrum och uppdaterar spelet, och gratis uppdateringar med!

20$ kill ratio?


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Du kan ju se din k/d-r i menyn. Jag fick tex två klockor när jag levelt mitt Battle Pass. Ska folk gråta över att jag kan se tiden på dygnet och min egen lvl ingame nu när andra inte kan det?

Vissa letar bara efter saker att vara kränkta över.

Medlem
Skrivet av employed:

Du kan ju se din k/d-r i menyn. Jag fick tex två klockor när jag levelt mitt Battle Pass. Ska folk gråta över att jag kan se tiden på dygnet och min egen lvl ingame nu när andra inte kan det?

Vissa letar bara efter saker att vara kränkta över.

Du kan inte se din K/D under matchens gång, bara efter.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Kan verkligen rekommendera spelets infected-spelläge! Det har alltid varit ett av mina favoritspellägen i liknande spel. Hoppas bara det inte är tidsbegränsat!

Dropzone ser också ut att bli kul!

Medlem

Inget på ps4 iaf...?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tycker jag ser Cargo men inte Vacant?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tycker jag ser Cargo men inte Vacant?

Vid 00:20 ser du området som är precis vid två tankar och en gammal lastbil, brings back memories

Medlem
Skrivet av kabukishaman:

Vid 00:20 ser du området som är precis vid två tankar och en gammal lastbil, brings back memories

Jo, men i spelet alltså - jag hittar inte karta där


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Kan verkligen rekommendera spelets infected-spelläge! Det har alltid varit ett av mina favoritspellägen i liknande spel. Hoppas bara det inte är tidsbegränsat!

Dropzone ser också ut att bli kul!

Detta spelade jag senast i AVP2 för sådär 17 år sedan, där funkade det riktigt grymt.
Kul mode men gjorde sig helt klart lite bättre i den miljön där alla blev Aliens tillslut

1
Skriv svar