Sony lanserar tillbehör till Dualshock 4 - döptes snabbt till Playstation-Pungen

Skribent
Skrivet av Halvars90:

Ta bort den där f*rbannade skärmen så kan jag köpa för att testa.

Tycker att det vanliga lyset är irriterande nog att jag fick tejpa över lampan.

TACK!
Aldrig någon som har förstått sig på mig när jag påpekar att ljuset på handkontrollen är irriterande.

Medlem

Svårt att förstå varför de lanserar ett sådant här tillbehör i slutet av konsolens livscykel.

Om jag själv hade haft en PS4 hade jag skaffat mig en ds4 från scuf gaming utan att tveka. Var så otroligt nöjd med min scuf för 360:in trots att den då kostade mig 1,8k. Men det var de värt när man spelade så mycket på den tiden och ansåg sig själv vara en "seriös gamer" 😆.

Medlem
Skrivet av HallonTreo:

Oh well... Ser inte problemet alls. Men vi är ju alla olika

Problemet är att enheten kostar 29 dollar.... horribelt. Känns som att plocka bort skärmen för att prispressa hade varit smart.

Enda jag kan tänka mig är att designers/Sony tänker att man snabbt ska kunna vända på kontrollen och titta om man tappat bort sig i vad som är mappat under pågående gaming?

Medlem

Är det inte analogknapparna som är pungen? Två uppvandrade testiklar på ömsom sida av det nya bihanget kuken.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Witchfinder:

Är det inte analogknapparna som är pungen? Två uppvandrade testiklar på ömsom sida av det nya bihanget kuken.


signatur
Medlem

Haha ja där är analogspaken kuken, en rakt utåtstående "gubbe på badhuset"-sådan à 1 cm.

Medlem
Skrivet av Shadee:

TACK!
Aldrig någon som har förstått sig på mig när jag påpekar att ljuset på handkontrollen är irriterande.

Kan inte förstå problemet med lampan på kontrollen. Har inte sen releasedagen ens reflekterat över att den finns där.
Inte heller allt tjafs om den kassa batteritiden. Men, det kan ju bero på att jag inte sitter en massa timmar i sträck utan en lång usbkabel inkopplad.


signatur

“All thinking people are atheists.”

12
Skriv svar