Playerunknowns Prologue är inte en shooter eller PUBG-uppföljare

Robot
Playerunknowns Prologue är inte en shooter eller PUBG-uppföljare

Brendan Greene ger oss några få hintar.

#prologue, #pubg-corp


Medlem

Battleroyal, där man börjar med att hänga upp och ner i en fälla och man har en viss tid på sig att pussla sig ur, medans 99st andra hundar ska försöka sniffa och leta upp dig. Du ska sedan försöka döda så många hundar du kan.

Medlem

Intressant ändå. Hoppas på nåt skräck aktigt.

Medlem
Skrivet av nils45:

Battleroyal, där man börjar med att hänga upp och ner i en fälla och man har en viss tid på sig att pussla sig ur, medans 99st andra hundar ska försöka sniffa och leta upp dig. Du ska sedan försöka döda så många hundar du kan.

Sluta prata om att döda hundar.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Sluta prata om att döda hundar.

Tänkte faktiskt på zombie hundar, eller typ infekterade. Döda hundar har du nåt emot? Men äta kött antar jag att du gör :P.

Medlem
Skrivet av nils45:

Tänkte faktiskt på zombie hundar, eller typ infekterade. Döda hundar har du nåt emot? Men äta kött antar jag att du gör :P.

Eller bara hundar, det är trots allt ett spel. Jag och några kompisar dödade precis människor i PUBG.

Medlem

Fick lite survival känsla över det hela.

Avstängd
Skrivet av m_g_karlsson:

Sluta prata om att döda hundar.

Här har vi någon som älskar hundar.

Du har inget emot spel där man skjuter människor?


signatur

PS5 och inget annat.

CdM
Medlem
Skrivet av nils45:

Tänkte faktiskt på zombie hundar, eller typ infekterade. Döda hundar har du nåt emot? Men äta kött antar jag att du gör :P.

du är en såndär som äter det du kommer över antar jag.. skrapar ur avfallskvarn med jämna mellanrum för att såsen ska få karaktär.

Medlem
Skrivet av CdM:

du är en såndär som äter det du kommer över antar jag.. skrapar ur avfallskvarn med jämna mellanrum för att såsen ska få karaktär.

Kallar du mig tjock?

1
Skriv svar