Slocknad stjärna – Planetside Arena-servrarna stänger ner redan 10 januari

Robot
Slocknad stjärna – Planetside Arena-servrarna stänger ner redan 10 januari
Medlem

Finns redan för många Battle Royale spel på marknaden så föga oväntat att det skulle floppa enligt mig.

Medlem
Skrivet av Styggve:

Finns redan för många Battle Royale spel på marknaden så föga oväntat att det skulle floppa enligt mig.

Håller med fullständigt. Är så otroligt trött på dessa BR / läge som finns i snart varenda spel som släpps. Det var roligt ett litet tag, precis som alla zombie spel var runt 2013 - 2014. Även där fick man nog. Dock kan jag tycka att zombie spel är mer intressant än vad BR är.
MEN Apex legends måste jag hylla. Riktigt bra gjort.

Medlem
Skrivet av cyppa:

Håller med fullständigt. Är så otroligt trött på dessa BR / läge som finns i snart varenda spel som släpps. Det var roligt ett litet tag, precis som alla zombie spel var runt 2013 - 2014. Även där fick man nog. Dock kan jag tycka att zombie spel är mer intressant än vad BR är.
MEN Apex legends måste jag hylla. Riktigt bra gjort.

Måste ändå slå ett slag för Spellbreak! BR med magi istället för skjutvapen. Så länge BR spelen inte är likadana så gör det mig inget att det släpps fler ^^


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Synd för Daybreak, men... Planetside är och förblir ett spel som handlar om gigantiska slagfält, 3 fraktioner som slåss på flera planeter. Jag hoppas verkligen att P3 blir bra och de återgår till grunderna, istället för att försöka trycka in en massa annat trams som är fotm.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Managor:

Måste ändå slå ett slag för Spellbreak! BR med magi istället för skjutvapen. Så länge BR spelen inte är likadana så gör det mig inget att det släpps fler ^^

Det har jag faktiskt aldrig hört talas om
Låter ju nästan intressant då det var magi istället

Medlem

Såg ut som Holy Diver-omslaget på förstasidan

Medlem

Alltid trist när spel försvinner om det är folk som fortfarande gillar dom.

Medlem
Skrivet av cyppa:

Det har jag faktiskt aldrig hört talas om
Låter ju nästan intressant då det var magi istället

https://www.youtube.com/watch?v=zy0wRL5EQ4I

Man plockar upp handskar med magiska egenskaper, och har en i varje hand. Och har du en handske med Toxic och en med Fire så kan du skjuta ut så det bildas ett stort giftmoln vid fienden och sen sätta eld på det så giftmolnet exploderar och det brinner grönt Så kombinationerna man kan få till är rätt intressanta ^^

Finns bara på Epic Store atm, men ska komma en beta till PS4 snart.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Har över 2000 timmar spelade i Plantside 2, för mig är det 10 talets bästa spel men sen Daybreak tog över har det gått utför och jag tror tyvärr att vi aldrig kommer få se Planetside 3.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Managor:

https://www.youtube.com/watch?v=zy0wRL5EQ4I

Man plockar upp handskar med magiska egenskaper, och har en i varje hand. Och har du en handske med Toxic och en med Fire så kan du skjuta ut så det bildas ett stort giftmoln vid fienden och sen sätta eld på det så giftmolnet exploderar och det brinner grönt Så kombinationerna man kan få till är rätt intressanta ^^

Finns bara på Epic Store atm, men ska komma en beta till PS4 snart.

Såg ju faktiskt lite roligt ut måste jag säga!
Ska absolut kika på det när det kommer till Ps4. Tack för tipset!

Medlem
Skrivet av Managor:

Måste ändå slå ett slag för Spellbreak! BR med magi istället för skjutvapen. Så länge BR spelen inte är likadana så gör det mig inget att det släpps fler ^^

Jag har testat detta och även om idén låter kul på papper så var utförandet rent skräp i mitt tycke. Näst intill ospelbart.

1
Skriv svar