Planet Zoo julpyntas med det nya Arctic Pack-tillägget som släpptes tidigare idag

Robot
Planet Zoo julpyntas med det nya Arctic Pack-tillägget som släpptes tidigare idag

Snö, renar och isbjörnar – Gustav minns sin barndom.

#planet-zoo

Inaktiv

Helt sjukt vilka snygga parker folk gör på Youtube. Det verkar flyta på himla bra trots tusentals utplacerade props och besökare, och management aspekten är mycket bättre sen Planet Coaster också. Allt jag tyckte var dåligt i de förra spelen är förbättrat!
Årets bästa tycoon-spel.

Medlem

Årets bästa tycoon-spel. Skulle nästan våga mig på att säga att det är det bästa någonsin i genren, trots att jag drabbades hårt av buggar i början (har lagt ungefär 15 timmar på felsökning för att ens få igång spelet, trots ny dator).

Så vacker trailer <3

Medlem

Åh, vet vad jag ska skaffa vid löning. Artic är precis det jag ville ha.

Medlem

Besökarna är riktiga hårdingar som går omkring i shorts och t-shirt mitt i vintern.

Medlem

Har de saktat ner tiden i spelet än eller går tiden fortfarande oerhört snabbt?

-Edit-

Nvm, skummade igenom patch notes och fann mitt svar ^^

Citat:

Slow animal aging - We have added a slider in the Gameplay section of the Options menu, where you are able to alter the rate at which your animals age; you can use this to age them up to 5 times slower. This will also affect the rate at which they mature, how long they gestate for, the amount of time between mating attempts, and how long it takes for their star rating to increase. Animals will still display all of their other behaviours at the same rate as they do now. Slowing down everything to do with the animals should also reduce the rate at which things happen in your zoo, giving you fewer animal births and deaths to deal with. This setting will be available in all modes: Career, Sandbox, Franchise and Challenge. Upon using the slider, the ageing of your animals will become disconnected from the in-game years that pass. This is deliberate, not a bug.
• This can be set on the front end, which will become the default for any new zoo you start after that point. Any existing zoos will require you to load the save and go into the options to alter it for that zoo.

Jag är sugen på att skaffa spelet bara för djuren...

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Fryslagg:

Besökarna är riktiga hårdingar som går omkring i shorts och t-shirt mitt i vintern.

Reagerade på exakt samma sak. Det borde man fixa.

Medlem

Planet Coaster är riktigt bra o snyggt o detta ser lika nice ut så det kommer bli ett köp så småningom när spelet gått ner i pris. Spelar inte sådana spel tillräckligt mycket för att kunna betala full pris. Avvaktar tills det ligger på 50% rabatt minst.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skriv svar