Ny nivå av krystade gamingtillbehör - Pumas Active Gaming Footwear

Medlem
Skrivet av Evil_Teddiz:

Haha! Ja, vem vill inte ha ett par strumpor med "Attack Mode" . Om dessa blir mainstream har jag verkligen blivit gammal... Haha!

Efter ett par timmar på jobbet är mina strumpor alltid i attack mode.

Medlem

+10 i reaktionsförmåga om man har dom på sig.......

Medlem

@Lootskin: Håller faktiskt med dig till 100%

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Efter ett par timmar på jobbet är mina strumpor alltid i attack mode.

Jo men som vi alla vet lades ju arbetsstrumpor till i Geneva konventionen 1929 och är ju således högst illegala även i väpnad konflikt...

Medlem

Pass. Däremot håller jag med om det där med gaming-stolar....
Jag köpte en ett par år sen när jag hade hemmakontor - var billigare och bättre än en del "vanliga" kontorsstolar.

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Pass. Däremot håller jag med om det där med gaming-stolar....
Jag köpte en ett par år sen när jag hade hemmakontor - var billigare och bättre än en del "vanliga" kontorsstolar.

Gaming stolar är toppen, köpte en till min fru i bröllopspresent och hon spenderade en hel del av sin tid som gravid i den p.g.a. de bra ryggstödet det gav. 👍

Ero
Medlem

Skulle kunna tänka mig ha på jobbet istället för tofflor / skor Men priset avskräckte ju en hel del... Tyckte dom såg snygg ut


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Riktiga gamers är nakna när de spelar.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Riktiga gamers är nakna när de spelar.

Kanske får man fresta med en produkt pitch?

Ultimate ASUS Gamer bodytrimmer!

Built for speed and precision!
For ambitious tower-defense players!

RAZER RUBY, professional Gamer Deoderant!

Latest in strategic armpit defense!
Avoid accidental TeamKills!

Medlem

va fan det är inte sista april än inte!

Medlem
Skrivet av Evil_Teddiz:

Jo men som vi alla vet lades ju arbetsstrumpor till i Geneva konventionen 1929 och är ju således högst illegala även i väpnad konflikt...

Fan du tror inte det går att sälja dom till Nord Korea för en slant? Kanske har nått på gång här!

Medlem
Skrivet av Evil_Teddiz:

Gaming stolar är toppen, köpte en till min fru i bröllopspresent och hon spenderade en hel del av sin tid som gravid i den p.g.a. de bra ryggstödet det gav. 👍

Tycker de är toppen av en lite annan anledning: de är alla så jävla obehagliga att sitta i att man är tvungen att byta position ofta, vilket är något som är bra för hälsan då det naturligtvis är dåligt att sitta stilla för länge 😁

Medlem

Va? Ska man sluta spela barfota alltså?

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Fan du tror inte det går att sälja dom till Nord Korea för en slant? Kanske har nått på gång här!

Vill du verkligen släppa lös den typen av onska i världen?

12
Skriv svar