Ny nivå av krystade gamingtillbehör - Pumas Active Gaming Footwear

Robot
Ny nivå av krystade gamingtillbehör - Pumas Active Gaming Footwear

En socka för 1600 kr känns sjukt värt.

#gejming


Medlem

Haha! Ja, vem vill inte ha ett par strumpor med "Attack Mode" . Om dessa blir mainstream har jag verkligen blivit gammal... Haha!

Medlem
Medlem

"Created with console gamers in mind"
Tur man är PC gamer då


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

"Created with console gamers in mind"
Tur man är PC gamer då

Kommer snart ett par för PC också. Och då blir det givetvis viktigt att byta till sina sockar om man går från konsolen till datorn. Skulle vara hemskt att spela med konsolsockar på PC eller tvärtom.

Medlem

Det finns människor till allt. Dessa kommer att sälja utan tvekan, och vi kommer inte att förstå någonting.

Medlem

Tack för dagens garv.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Skulle lätt kunnat vara ett aprilskämt, förutom att det inte är april...

Avstängd

Ska köpa ett par enbart för att provocera er.

Medlem

Jag kan bekräfta att min KD i Cod har blivit 37% bättre sedan jag köpte dessa. I'm a believer

Medlem

Game:ar bör man banne mig i träskor, annars kan man lika gärna låta bli. Högklackat fungerar också. Annars når man ju inte ned till marken. (Tror eventuellt att mitt skrivbord (och därför också min skrivbordsstol) är för högt inställt.)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

phi
Medlem

Highend sockiplast.

rug
Medlem

Va? Inga RGB LEDs? Nä, då får det vara.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Kommer snart ett par för PC också. Och då blir det givetvis viktigt att byta till sina sockar om man går från konsolen till datorn. Skulle vara hemskt att spela med konsolsockar på PC eller tvärtom.

Tur att jag har ett par tjocksockar från Claes Ohlson då


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

"Pumpa har en sån också..." Halloweentilbehör?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Ser ju genuint nice ut (minus priset och gimmicken såklart). En inomhus-sko med luftigt sockmaterial, mjuk men skyddande tunn sula för det skitiga lan-lokal golvet? Och det är inte crocks? Kan inte tänka mig bättre. Finns det nått liknande på marknaden fast billigare?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Men hallå! Det är ju värsta VR-sockorna fattar ni väl?! Säkert grymma när man stuffar runt i Beatsaber

Medlem

De ser sköna ut att ha på gymmet faktiskt o träna thaiboxning mot säcken. Men sinnessjuk prissättning.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

jbx
Medlem

Vänta bara snart kommer Razer med ett par strumpor de med chroma kostar 2700 minst men då har de ”pro” med i namnet.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Ingår det autoaim? Framgick inte i artikeln. Skaffa recensionsexemplar kanske?

Medlem
Medlem
Skrivet av snubben:

Jag kan bekräfta att min KD i Cod har blivit 37% bättre sedan jag köpte dessa. I'm a believer

Det ska väl en cod-spelare till för att den skiten ska säljas *wink* *wink*

KoP
Medlem

Trams, men alltid lurar dom någon/några.

Medlem

Pampers hade haft större chans att bryta sig in i gamer gear branchen än Puma. Det här var det dummaste på länge.

Medlem

De ska va splitter nya blåa glänsande sockiplast

Medlem

Lustigt, jag tyckte att: "gamers can adapt to different active gaming modes and game their best." var bland det fånigaste jag hört, men det var bara för att jag inte hunnit läsa det som stod under.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Ser ju genuint nice ut (minus priset och gimmicken såklart). En inomhus-sko med luftigt sockmaterial, mjuk men skyddande tunn sula för det skitiga lan-lokal golvet? Och det är inte crocks? Kan inte tänka mig bättre. Finns det nått liknande på marknaden fast billigare?

Absolut, Sockiplast har funnits sen 1959 och var otroligt populära på 70 och 80-talet.
De är betydligt billigare och fyller samma funktion.

Sockiplast

Medlem
Skrivet av Demonsluger:

De ska va splitter nya blåa glänsande sockiplast

Tack mamma! Då kan man både springa framåt och bakåt.

Ser nästan ut som Pumas racingstrumpor som Vettel körde med något race för två år sedan har jag för mig.

https://www.amazon.com/PUMA-SF-Driver-Evoknit-Replica/dp/B01L...

12
Skriv svar