Överraskningen - Nya Xboxen avtäcktes inatt!

Medlem
Skrivet av Konstig Inombords:

Jag har alltid varit ett fan av Sony. Tills nu. Men nu är man 30+.
Så känner att jag vill testa på Xbox. Så kanske ger man den nya xboxen en chans.

Är själv 40+, kanske är livserfarenhet och perspektiv som är grejen.😉
Nej då, jag har själv haft både PS och Xbox. Har slängt in mest pengar på spel i Xbox så därför blir jag kvar där pga bakåtkompatibeliteten..

Avstängd
Skrivet av Leffe76:

Åh vad jag är trött på fanboys.. Ni är verkligen energislukarnas energislukare. Spelföretag ÄR inte religion, det ÄR inte din familjs heder som står på spel här. Det enda det handlar om är företag som levererar nöje i utbyte mot våra pengar.

Jag säger ju bara vad alla förstått utom ni som kör Xbox. Man spelar väl konsolen med bäst spel, eller? Om inte annat fattas det ju något viktigt där uppe om man spelar Xbox även fast den har sämre spel. Jag skulle säga att man är en tvättäkta Xbox-fanboy om man spelar den även fast den har sämre spel så tala för dig själv.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av Leffe76:

Är själv 40+, kanske är livserfarenhet och perspektiv som är grejen.😉
Nej då, jag har själv haft både PS och Xbox. Har slängt in mest pengar på spel i Xbox så därför blir jag kvar där pga bakåtkompatibeliteten..

När jag var ung ville jag vara trogen Sony.
Kommer ihåg när första Xbox tåga in på konsol marknaden. Tänkte Microsoft har inget där att göra. Idag tycker jag att det är kul att någon vågar utmana Sony.

Skrivet av breahl:

Jag säger ju bara vad alla förstått utom ni som kör Xbox. Man spelar väl konsolen med bäst spel, eller? Om inte annat fattas det ju något viktigt där uppe om man spelar Xbox även fast den har sämre spel. Jag skulle säga att man är en tvättäkta Xbox-fanboy om man spelar den även fast den har sämre spel så tala för dig själv.

Eller så kan du försöka förstå att bara för du gillar spelen som görs till Playstation betyder inte det att alla andra gör det.

Och kollar man på när du listat dina top 10 för årtiondet så e där endast 1st som är Playstation exclusive.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ja har jag sagt annat? Flertalet spel är Xbox game studios. Vad vill du ha sagt med det? Du pratade om exklusiva spel

Jag har inte pratat om exklusiva spel - i så fall har ju MS noll nuförtiden. Diskussionen började när du påstod att Sony gör så lite ny IP.

Jag ställer om frågan du undviker att svara på: Vilken konsoltillverkare (eller annan stor spelutgivare) har satsat mer på ny IP än Sony denna generation?

NuZ
Testpilot
Skrivet av Margy:

Jag har inte pratat om exklusiva spel - i så fall har ju MS noll nuförtiden. Diskussionen började när du påstod att Sony gör så lite ny IP.

Jag ställer om frågan du undviker att svara på: Vilken konsoltillverkare (eller annan stor spelutgivare) har satsat mer på ny IP än Sony denna generation?

Jävligt många som pratar samtigt. Därför jag är förvirrad. Fortfarande få nya IP’n och jag vet inte vilken av de som släppt mest nya AAA ip. Xbox gamestudios har tryckt ut sig rätt många och ser framimot Grounded. Snart spelat igenom DS och helt otroligt att de inte vann årets spel.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag säger ju bara vad alla förstått utom ni som kör Xbox. Man spelar väl konsolen med bäst spel, eller? Om inte annat fattas det ju något viktigt där uppe om man spelar Xbox även fast den har sämre spel. Jag skulle säga att man är en tvättäkta Xbox-fanboy om man spelar den även fast den har sämre spel så tala för dig själv.

Ursäkta men jag tänker inte diskutera det här med dig, du är precis den sortens fanboy jag skrev att jag är fruktansvärt trött på. Vet inte din ålder? Men är du över 19, så skärp dig..

Avstängd
Skrivet av Snake Plissken:

Eller så kan du försöka förstå att bara för du gillar spelen som görs till Playstation betyder inte det att alla andra gör det.

Och kollar man på när du listat dina top 10 för årtiondet så e där endast 1st som är Playstation exclusive.

Jag skrev även där att jag gillar stora open world spel som du inte lade till, Horizon kom nästan in på listan, det var nära. Last of us, God of war osv är inte stora open world så därför inte i min smak. Men jag har ändå spelat igenom dessa pga bra story men räckte inte för topp 10. Men det är ju bara ni kollar försäljningssiffror på microsofts exklusiva kontra sonys, MS får rejält med pisk där.


signatur

PS5 och inget annat.

Skrivet av breahl:

Jag skrev även där att jag gillar stora open world spel som du inte lade till, Horizon kom nästan in på listan, det var nära. Last of us, God of war osv är inte stora open world så därför inte i min smak. Men jag har ändå spelat igenom dessa pga bra story men räckte inte för topp 10. Men det är ju bara ni kollar försäljningssiffror på microsofts exklusiva kontra sonys, MS får rejält med pisk där.

Bara rätt ironiskt när du bara har ett spel på din topp lista.

Och jag behöver inte gå och kolla försäljnings siffror för jag e över tolv år och håller inte på att tävla om vilket som är bäst av konsolerna eller inte, det e bara töntigt och omoget, man vinner inget alls på att hoppa in i en tråd som handlar om en sak och börja med att:
men ööh ni fanboys fattar inte hur fel nu för denna saken e bättre öhhh..
liksom vad får man ut av sånt beteende? E man sur för att nån annan köper den saken eller vad e problemet!!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Gears 5 kör i 4K 60 fps.

Vilket är hälften av 120 FPS... Så försök igen.

Sen kan de flesta spel köras i 4K om man kör ner inställningarna i botten. Det är inte riktigt den nivån jag någonsin skulle vara intresserad av.

Skrivet av martinot:

Vilket årtionde lever du kvar i?

Du har alltså inget argument? Nice....

EDIT:

Ett 2080TI kommer upp i 80 FPS, då har vi 50% kvar att gå till 120. Men jag motbevisas gärna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Gears 5 kör i 4K 60 fps.

Gears 5 använder väl både dynamisk upplösning och någon form av checkerboard rendering - sådant som Phil Spencer säger inte är "riktig 4K"?

Medlem
Skrivet av dex20:

Eh ok.... Ingen var får du det ifrån då att Xbox är större Playstation? VI har ingen aning om hur Playstationet ser ut ju? Så igen, hur vet du att Xbox prestanda kommer bli så mycket bättre? Tror nog att flera miljoner personer skulle vilja veta din "inside information"

Jag utgår ifrån prototyper a såklart. Annars hade jag inte sagt något.

Och givetvis kan deras prototyper ändras men åter igen ska dom gå ifrån deras lilla skit till en stor gör att slåss emot xbox oj du anar inte utvecklings kostnaderna tvivlar ytterst på dig. Ps har blivit tagna på sängen.

Dex
Medlem
Skrivet av FuzioN:

Jag utgår ifrån prototyper a såklart. Annars hade jag inte sagt något.

Och givetvis kan deras prototyper ändras men åter igen ska dom gå ifrån deras lilla skit till en stor gör att slåss emot xbox oj du anar inte utvecklings kostnaderna tvivlar ytterst på dig. Ps har blivit tagna på sängen.

Alltså förlåt, men vad snackar du om? Ingen människa förutom några på Sonys som designar enheten har en aning om hur den kommer se ut. Har inte varit några läckor överhuvudtaget om hur den ser ut /förutom devkitet då, men det är ju inte ens litet).

Kan du länka till den information angående prototyper som du pratar om? Du snackar hela tiden om att Playstation 5 är liten, men du har fortfarande inte visat något. Eller du är bara här för att trolla eller vad är det du pratar om?

Men tydligen så vet du vilka utvecklingskostnader som Playstation har och dom har tydligen redan förlorat enligt dig i princip. Väldigt intressant "inside information" du besitter som ingen annan på internet lyckas ha fått tag på

Om man skulle säga något så är det väl möjligtvis en liten fördel Playstation för tillfället om man ska tro Jason Schreier (som är väldigt trovärdig inom den branschen) som säger att många utvecklare är oroliga för att dom fortfarande inte har fått tillgång till den nya Xboxen. Förvisso bara rykten, men verkar vara mer information än vad du slänger ur dig

Medlem

Är det bara jag, eller liknar den en jäkla askkopp upptill?

Medlem

Sjyst mini itx låda.

Medlem
Skrivet av Cornelia:

Enastående starkt argument när du själv sitter och gör massa inlägg och "försvarar" xbox med töntiga svar.

Inget försvar av XB.

Reagerar bara på dina verklighetsfrånvända negativa kommentarer om XB, dina rosaskimrande positiva bild av allt PS, och allt detta hypande av PS i en tråd för XB.

Är du inget extremt fanboy, så är det trollande som återstår som alternativ.

Själv så tycker jag att både XB och PS är jättefina konsoler, men sina olika styrkor och svagheter. Kan tänka mig att köpa vilken som av dem. Har inte bestämt mig på förhand.

Just nu spelar jag mest på mins Nintendo handhållna (Switch, och nu senast Switch Lite).

Spelar även en hel del på PC och mobil, så är inte ens religiös för/emot konsol.

Skrivet av Cornelia:

VR kommer dö också, därför Index sålde slut efter Alyx-videon?

Har som sagt inget som helst emot PS, men VR (oavsett om hos konsol, mobil eller PC) är inget som varken lockar mig, eller något som jag heller tror kommer slå stort på marknaden.

Tror det absolut kommer att fortsätta finnas, men precis som idag endast som en liten nisch för specialintresserade.

Något stort allmänt genombrott för VR tror jag inte på (oavsett PS, XB, eller vilken som helst plattform).

Vem av oss två som får rätt kan vi ju återkomma tillbaka om en tre år.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Nichegamer:

Förslag till Rättelse:
PS3 - XB360: 1 - 1

Anledning:
Xbox sålde bäst och hade bäst spel inledningsvis i konsolcykeln, de hade också achievements redan ifrån start, men fram emot slutet satsade Xbox mer på extragrejer i form av Kinect och dylikt medan PS4:an levererade flera exklusiva storspel som exempelvis The Last of Us, Infamous och Uncharted. Till slut kom alltså PS3:an ifatt Xbox360 rent försäljningsmässigt och striden slutade i 1 - 1. Båda konsoller blev dock utklassade av Nintendo Wii som sålde över 100 miljoner.

Källa:
https://www.escapistmagazine.com/v2/who-finally-won-ps3-or-xb...

Antalet sålda konsoller (21 december, 2018)

PS3 – 86.90 million
XB360 – 85.50 million

Källa:
https://guinnessworldrecords.com/news/2018/12/top-10-best-sel...

Jämnt skägg med andra ord!

Jo, jag håller med om försäljningen. Väl medveten om att PS3 sent i livscykeln passerade XB360.

Vad jag avsåg var dock inte försäljningssiffrorna, utan vilken plattform som hade de flesta spelen (som det inlägg jag svarade på handlade om). Där tycker jag nog att det just i eran XB360-PS3 var en fördel för den förra. Gällande nuvarande generation, XB1-PS4, och XB-OG/PS2, så ger jag dock som sagt vinsten till Sony i bägge fallen. Så totalt 2-1 till Sony skulle jag säga. 😊

MIn stora poäng var dock att det redan nu är för tidigt att säga med bestämdhet vem som kommer att avgå med segern gällande spelutbud för nästa generation. Det är öppet skulle jag påstå (med varannan gångs "vinst" innan).

Tycker det är mycket tråkigt med den religiösa extemistiska inställningen som råder hos vissa här i tråden. Var positiv och se fram emot nästa generations konsoler som ser ut att bli hur trevliga som helst!

Speciellt övergången till Zen kommer ju att ha potential att ge ett fint lyft i processorkapacitet. Tror detta kan bli mycket bra konsoler från båda lägren.

Sedan att vissa fanboyz av Sony kommer in i en Xboxtråd, utan att vara minsta intresserad av den, mer än att meningslöst kriga för Sony i en XB-tråd, visar på ju vilket fyrkantigt sinne och trist liv de människorna har. 😃


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Dunder:

Vilket är hälften av 120 FPS... Så försök igen.

120 är roten ur 14400. Testa på nytt.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av breahl:

Japp som jag skrev tidigare i tråden så är PS 5 ett solklart val. Jag köper konsolen för spelen, inte för hårdvaran.

Skrivet av breahl:

Jag säger ju bara vad alla förstått utom ni som kör Xbox. Man spelar väl konsolen med bäst spel, eller? Om inte annat fattas det ju något viktigt där uppe om man spelar Xbox även fast den har sämre spel. Jag skulle säga att man är en tvättäkta Xbox-fanboy om man spelar den även fast den har sämre spel så tala för dig själv.

Känns som om du och några andra få Sonyfanboyz här väljer efter religion... Jag menar kom igen!

Konsolerna har mer än ett år kvar till lansering, och ni har redan på förhand bestämt hur det kommer se ut med framtidens spelstöd. Sanslös nivå av fanboyizm och religiositet tycker jag,

Även om du är inbiten Sonyperson som Cornelia ovan, så vad är poängen med den typen av förutfattade meningar?

Se det som positivt, oavsett vad du kommer välja, att det kommer två förmodligen jättefina konsolalternativ.

Är ju bara en fördel, oavsett vad du väljer, att det finns lite konkurrens!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Åh vad jag är trött på fanboys.. Ni är verkligen energislukarnas energislukare. Spelföretag ÄR inte religion, det ÄR inte din familjs heder som står på spel här. Det enda det handlar om är företag som levererar nöje i utbyte mot våra pengar.

Skrivet av Konstig Inombords:

Jag har alltid varit ett fan av Sony. Tills nu. Men nu är man 30+.
Så känner att jag vill testa på Xbox. Så kanske ger man den nya xboxen en chans.

Skrivet av Leffe76:

Är själv 40+, kanske är livserfarenhet och perspektiv som är grejen.😉
Nej då, jag har själv haft både PS och Xbox. Har slängt in mest pengar på spel i Xbox så därför blir jag kvar där pga bakåtkompatibeliteten..

Skrivet av Konstig Inombords:

När jag var ung ville jag vara trogen Sony.
Kommer ihåg när första Xbox tåga in på konsol marknaden. Tänkte Microsoft har inget där att göra. Idag tycker jag att det är kul att någon vågar utmana Sony.

Trevlig med folk som inte är produkt/företags-religiösa på en fyraårings nivå. Härligt. Gillar det!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Dunder:

Vilket är hälften av 120 FPS... Så försök igen.

Sen kan de flesta spel köras i 4K om man kör ner inställningarna i botten. Det är inte riktigt den nivån jag någonsin skulle vara intresserad av.

Du har alltså inget argument? Nice....

EDIT:
https://cdn.sweclockers.com/artikel/diagram/15061?key=07429cc...

Ett 2080TI kommer upp i 80 FPS, då har vi 50% kvar att gå till 120. Men jag motbevisas gärna.

Jag har aldrig ens nämnt 120fps här eller på sweclockers, vänligen försök igen.
Yes, dynamic resolution scaling is in effect on both console versions - albeit with a twist. As expected, X targets a native 4K at the upper bounds, while the base unit tops out at 1080p. That said, actual native rendering resolution is adjusting regularly during gameplay, producing results on X such as 1584p, 1728p, 2160p and the like.
Du har rätt Margy, det var ett misstag från min sida, my bad.
Dunder, inställningarna på Gears 5 är inte körda i botten, ser väldigt bra ut på Xbox One X, sedan är det Xbox Series X där det diskuteras kring 120fps,inte denna generation. Ps, lyckades inte få in citatet kring Gears 5 i en citatruta.

Medlem

Ojoj va ful, skulle hellre sett ett VHS-mini format.

Medlem
Skrivet av martinot:

120 är roten ur 14400. Testa på nytt.

Testa vad på nytt?

Du gjorde ett felaktigt argument som jag motbevisade


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

XBOX SX = "EKSBOKSESEKS" Hur enkelt som helst att uttala om man är från Skåne.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Dunder:

Testa vad på nytt?

Du gjorde ett felaktigt argument som jag motbevisade

Fel. 120^2 = 14 400.

Vilket skulle bevisas.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Avstängd
Skrivet av martinot:

Trevlig med folk som inte är produkt/företags-religiösa på en fyraårings nivå. Härligt. Gillar det!

Som sagt. Är 30+. Det tog lite tid innan jag slog mig loss från dem kedjorna.
Och jag förstår att man vill vara hängiven en konsol. Men idag är jag befriad.
Men samtidigt måste man ha tolerans med dem som tror att allt är skrivet i sten.

Om Microsoft kan övertyga med Xbox så kan dem ta en bra andel av konsol marknaden.
Det är bättre att leva och se. Medan dem som har motsatt inställning.
Tror att allt är skrivet i sten: Och dem tror att deras produkt kommer alltid gå ut med vinst.

Medlem
Skrivet av martinot:

Sedan att vissa fanboyz av Sony kommer in i en Xboxtråd, utan att vara minsta intresserad av den, mer än att meningslöst kriga för Sony i en XB-tråd, visar på ju vilket fyrkantigt sinne och trist liv de människorna har. 😃

Jag menade inte att kriga för Sony.
Vi spelar på alla konsoller och PC här hemma!

Medlem
Skrivet av martinot:

Fel. 120^2 = 14 400.

Vilket skulle bevisas.

Fel igen.

Skrivet av YmerXE:

Jag har aldrig ens nämnt 120fps här eller på sweclockers, vänligen försök igen.
Yes, dynamic resolution scaling is in effect on both console versions - albeit with a twist. As expected, X targets a native 4K at the upper bounds, while the base unit tops out at 1080p. That said, actual native rendering resolution is adjusting regularly during gameplay, producing results on X such as 1584p, 1728p, 2160p and the like.
Du har rätt Margy, det var ett misstag från min sida, my bad.
Dunder, inställningarna på Gears 5 är inte körda i botten, ser väldigt bra ut på Xbox One X, sedan är det Xbox Series X där det diskuteras kring 120fps,inte denna generation. Ps, lyckades inte få in citatet kring Gears 5 i en citatruta.

Nej, först kom @AplAy och kommenterade kring 8k och 120Hz. Oklart varför då det kommer dröja många år tills vi är där. Kanske var sarkastisk.

Sen kom @martinot och försöker påstå att dagens konsoler och PCs klarar av 4k i 120FPS. Nu försöker han yra bort det då jag påvisade hans fel.

Sen kom du och fortsatte med att dagens konsoler klarar av 4k i 60Hz, vilket inte var vad vi pratade om, men visst... Med neddragen grafik, som sagt, klarar de 4k.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@NuZ:

X360 var aldrig bättre konsoll än ps3 då 50% av 360 gick i sönder och MS fick hosta upp nya konsoller till dessa som fick sina pajade av Trod. Dessa är inräknade i försäljnings siffrorna därför 360 sålde så många. Har inte läst något om att ps3 gick i sönder men ändå gick 3an förbi i slutet.

Sony har krossat MS i alla generationer utom 360 men det är pga ovan!

NuZ
Testpilot
Skrivet av submariner:

@NuZ:

X360 var aldrig bättre konsoll än ps3 då 50% av 360 gick i sönder och MS fick hosta upp nya konsoller till dessa som fick sina pajade av Trod. Dessa är inräknade i försäljnings siffrorna därför 360 sålde så många. Har inte läst något om att ps3 gick i sönder men ändå gick 3an förbi i slutet.

Sony har krossat MS i alla generationer utom 360 men det är pga ovan!

Va? PS3 fat hade ju jätte problem med kondisarna och den inbyggda nätdelen. Var många som blev för varma och pajjade. Var ett jätte problem. Jag fick byta min jag hade. Fick även rrod på min 360, Så den bytte jag också. Spelen flöt också mycket bättre på 360. Var en mycket bra konsol med Achivements osv

Fan vad tråden är full av religiösa fanboys. Det är ingen som vet hur det kommer bli. Fakta är att Xbox leder just nu med både visad hårdvara, spel och tjänster. Ska bli kul julen 2020. Förbokade på Webhallen båda 2.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skriv svar