Medlem
FZs Biktbås

Här är tanken att vi kan bekänna våra synder och hoppas på forumets förlåtelse.

Jag börjar med att avslöja att jag har spelat och kommit till slutbossen i FF7 över fem gånger, men aldrig besegrat den.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag har bottat fram flera gubbar i World of Warcraft som jag sedan har sålt till diverse ungdomar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag spelar fortfarande Fallout 76 och njuter av det. (obs inte ironisk)

Ero
Medlem

Har testat färgade skins och spike-modeller i Q2.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem
Skrivet av kehik:

Jag spelar fortfarande Fallout 76 och njuter av det. (obs inte ironisk)

Är det värt att spela för en som diggade fyran?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Ero:

Har testat färgade skins och spike-modeller i Q2.

Det har jag gjort i CS också. Samt aimbot.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Är det värt att spela för en som diggade fyran?

Det är, i stort sett, fyran med multiplayer, det mesta fungerar likadant. Däremot om mods var ett absolut måste för dig i fyran så kanske 76 inte är lika intressant.

Har för mig att 76 är gratis att spela över jul, så ge det ett försök om du vill.

Disclaimer, jag har inte spelat på länge så saker kan ha ändrats.

Medlem

@Fiddi: Jag moddade F4 för att vara mer survival, det var magnifikt. Utöver det så har jag inga större krav. Vill ha en stor ödelagd värld där man kan lunka rundor och utforska saker. Gärna med roliga dialoger och NPC:er.

Har för mig att jag har läst att de äntligen ska patcha in andra överlevande för att skapa dialoger med NPC:er. Det låter gott.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag lade medvetet Leviathan Axe högt upp upp i alternativen för Bästa Spelvapen förra året.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag la ner en hutlös mängd timmar på Angry Birds Space...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Jag har fortfarande inte spelat ut Witcher 3 trotts ägt det på PC nästan sedan release. Tog mig nyligen till Skellige.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag har fortfarande inte spelat ut Witcher 3 trotts ägt det på PC nästan sedan release. Tog mig nyligen till Skellige.

Åhh, nu påminde du mig. Jag är skyldig till samma sak. Äger tre kopior, har spelat det i över 200 timmar, älskar det, men har aldrig klarat det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

1996 spammande jag sönder ett forum på quake.se. En site som fanns jämnt med Fragzone.
Quake.se var på passagen och Fragzone på torget

Skrev ett provocerande inlägg och tröck "skicka" massvis med ggr, hela forumet floodades med samma inlägg.

Dålig säkerhet på den tiden, tänk vad det hade ställt till om det var samma idag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Freakon:

Är det värt att spela för en som diggade fyran?

Själv har jag gillat 3:an och 4:an väldigt mycket och gillar 76 också. Även om det är en annan upplevelse. Absolut värt att plocka upp på rea! Snart kommer Wastelanders expansionen också med NPC:er.

Medlem

Jag läste trådens namn som FZs Blixtlås och trodde först att det var om någon som klagade på merchandise från Geeks shoppen eller dylikt.

Medlem

Jag vet att jag är långt ifrån ensam om detta: Jag köper en massa nya spel på reorna, men hinner aldrig spela klart de gamla, så backlogen bara växer och växer.

Skrivet av Freakon:

över fem gånger

Nå, erkänn nu, hur många är det då?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag har fortfarande inte spelat ut Witcher 3 trotts ägt det på PC nästan sedan release. Tog mig nyligen till Skellige.

Spela aldrig ut det! Då är det över D:
Tomheten efteråt är hemsk!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

NuZ
Testpilot

Som speedrunner har jag Spliciat ett klipp. Blev påkommen, bad om ursäkt och ”den runnern försvann gömde mig”. Bytte nick och aldrig fuskat mer. Avskyr fuskare i tävlingar, speedruns och MP spel. Var väl ung och dum. Var för över 10år sedan.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Tråddemonen
Testpilot

Har över 500 spel och närmar 600 på ps store, har inte ens spelat ut 100 utav spelen 😯

Medlem

1997 blev jag sur på min quake 2-klan och trollade laget genom att stänga av min mic och gjorde vad jag ville, sa att den slutat fungera.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag har fortfarande inte spelat ut Witcher 3 trotts ägt det på PC nästan sedan release. Tog mig nyligen till Skellige.

haha, jag lyckades klara ut Witcher 3 samt expansionerna detta år i somras, skönt att äntligen kunna stryka dom från listan


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Är extremt velig när jag skapar karaktärer i RPG samt MMORPG. Kan skapa nya karaktärer i hur många timmar som helst då jag aldrig blir nöjd och detta leder till att jag tröttnar på spelet i fråga innan jag ens hunnit komma någonvart. Nu sist var det exempelvis Path of Exile och Pathfinder: Kingmaker.

Konstigt beteende då jag är allt annat än velig i alla andra aspekter i mitt liv.

Tillägg: Kul tråd!

Medlem

När jag var mindre, i samband med att man fick bredband, så började jag producera brända spel till PS1. Köpte tomma cd-fodral, printade ut covers från nätet på föräldrarnas färgskrivare. Fixade till och med klisterlappar till skivorna så att det skulle se ut som original. Kom upp i ett utbud av flera hundra titlar, sålde några och gav bort resten. Syftet var ej att tjäna pengar, det vara bara kul att skapa ett litet imperium i pojkrummet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Jag kollar upp väldigt mycket information på nätet istället för att faktiskt spela. Kan yttra sig på följande sätt:

  • Googlar direkt jag stöter på ett hinder

  • När jag googlar kanske jag kollar upp lite närliggande saker som kan vara bra att vissa, typ saker man kan missa, troféer, m.m.

  • När jag börja spela RPG så kunde jag sitta innan jag ens fick spelet och kolla guider var man hittar allting.

  • När jag inte orkar med spelen kan jag sitta med en walktrough bara för att bli klar.

Skäms inte ens längre, har inte tid med det.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Inaktiv

I vanilla WoW sprang jag till Ironforge med en level 1 kvinnlig Nightelf ända från Darnassus för att dansa "naken" utanför banken och tjäna guld.

En mer korkad grej var att jag spelade WoW med en trådlös mus med AA-batterier utan laddare. Så köpte nya batterier varje gång de tog slut.
En gång tog batterierna slut mitt i Sunken Temple och jag var tvungen att springa iväg till affären och köpa nya medan mitt party snällt väntade på mig.

1
Skriv svar