Ninja Theory gör inte bara Bleeding Edge - Senua's Saga: Hellblade 2 avtäckt

Robot
Ninja Theory gör inte bara Bleeding Edge - Senua's Saga: Hellblade 2 avtäckt
SoL
Medlem

Så första hellblade släpptes exklusivt till ps4 som senare skulle bli tids exklusivt nu kommer alltså uppföljaren att bli exklusivt till xbox. Grattis ni lär få ett grymt spel och jag kommer antagligen inte att få spela uppföljaren..

NuZ
Testpilot
Skrivet av SoL:

Så första hellblade släpptes exklusivt till ps4 som senare skulle bli tids exklusivt nu kommer alltså uppföljaren att bli exklusivt till xbox. Grattis ni lär få ett grymt spel och jag kommer antagligen inte att få spela uppföljaren..

Varför då? Man köper ju båda konsolerna. Klart billigare än en biffig PC och håller längre. Har köpt alla konsoler sedan gamecube ps2 och xbox. Finns så mycket bra spel till alla


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Älskar Ninja Theorys förmåga att göra helvetes snygga animationer. Älskar ansiktsuttrycken!

Medlem
Skrivet av neocon:

Heilung - In Maijan

Tänkte direkt på Heilung. Speciellt hur hon ser ut också.

Medlem

Ettan var för mig ett av 2000-talet bästa spel, och denna trailern är ju gåshud rakt igenom!

Medlem
Skrivet av Olidion:

Ettan var för mig ett av 2000-talet bästa spel, och denna trailern är ju gåshud rakt igenom!

Jag känner helt tvärt om. Riktigt fin grafik men så urbota dundertråkigt det var, eller?

Medlem

Personligen kändes det som om det första spelet var ganska fullständigt och att det här bara är ytterligare ett exempel på berättare som inte förstår när de ska låta något vara avslutat, men jag hoppas naturligtvis att de kan göra något lika intressant en gång till.

Medlem

The HU med i Fallen Order och Heilung i denna trailern. Nu är jag lycklig


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

OML
Medlem

Första spelet var fascinerande, det kändes som en mardröm (fast på ett bra sätt). Jag fick spela det i små delar för att inte bli galen. Jag tyckte om det spelet väldigt mycket! Hoppas de kan fortsätta Senuas saga på ett bra sätt nu men håller med i det FelixenS säger att första spelet kändes ganska fullständigt även om det fanns lite som talade för en fortsättning.

Medlem

@gorbatjov: Tror ens vardagliga sinnesstämning spelar stor roll hur man upplever det.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Första var mitt GOTY så är sjukt peppad!

ELF
Medlem
Skrivet av SoL:

Så första hellblade släpptes exklusivt till ps4 som senare skulle bli tids exklusivt nu kommer alltså uppföljaren att bli exklusivt till xbox. Grattis ni lär få ett grymt spel och jag kommer antagligen inte att få spela uppföljaren..

Släpptes till PS4 och PC samtidigt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ser intressant ut men spelade aldrig ettan, fick för mig att det var en walking simulator vilket inte riktigt är min grej. Har jag fel?

Medlem
Skrivet av Draconis:

Ser intressant ut men spelade aldrig ettan, fick för mig att det var en walking simulator vilket inte riktigt är min grej. Har jag fel?

Ja ganska fel
Mediokert gameplay men världen, karaktärerna, storyn och Senua är så sjukt bra.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Ja ganska fel
Mediokert gameplay men världen, karaktärerna, storyn och Senua är så sjukt bra.

Ok, billigt på steam nu så ska nog pröva

Medlem

Fasen, är det bara jag som får satanistiska vibbar av trailern? Varför måste det alltid vara devil, demoner o 666 i typ 99% av contemporary spel? Hm...
PS Nån som sett filmen American Satan?

Medlem

Definitivt ett av årtiondets mest överskattade spel. Bedrövlig gameplay och fruktansvärd bandesign.

Medlem
Skrivet av dTexN:

@gorbatjov: Tror ens vardagliga sinnesstämning spelar stor roll hur man upplever det.

Möjligt. Kände mig definitivt sugen när jag väl drog igång men nej jag vetikatten.

Medlem

Helt fantastisk trailer! Blir nog till att spela igenom första sen hoppas på att det släpps till PC

1
Skriv svar