Från 19 december väntar 12 (!) gratisspel på dig i Epic Games Store

Robot
Från 19 december väntar 12 (!) gratisspel på dig i Epic Games Store

Jultomten kommer tidigt i år, med digitala paket.

#epic-games, #epic-games-store, #nyhetstips


Redaktör

The Wolf Among Us är bra grejer.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

The Wolf Among Us är bra grejer.

Ja verkligen. Klarade det till PS4 som jag lånade av en polare för några år sedan. Stark berättelse.

Hoppas 2an släpps på Steam senare så att inte bara EPiC får ha PC versionen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Trevligt.
Men lite sorgligt att dom måste muta folk.
Frågan är bara hur länge dom kan hålla på med det.
EA gav bort gratisspel på origin ett tag också, men dom slutade för dom insåg nog att folk bara tog gratisspelen och inget annat.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jahopp, ska man hitta tid till att spela de spelen också. Nej, men generöst av dem, har för mig Ubisoft gjort något liknande på senaste år också. Väldigt trevligt för det kan ge en chans att prova spel som man inte ens hade fått för sig att prova annars. Det gillas

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Trevligt.
Men lite sorgligt att dom måste muta folk.
Frågan är bara hur länge dom kan hålla på med det.
EA gav bort gratisspel på origin ett tag också, men dom slutade för dom insåg nog att folk bara tog gratisspelen och inget annat.

Verkar ändå finnas en mängd folk som älskar EPiC's barskrapta klient som de endast spelar spel på. De bryr sig inte ett skit om funktioner o community mm.

Det är ju det jag själv älskar med Steam som har alla funktioner o statistik som jag använder.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Verkar ändå finnas en mängd folk som älskar EPiC's barskrapta klient som de endast spelar spel på. De bryr sig inte ett skit om funktioner o community mm.

Det är ju det jag själv älskar med Steam som har alla funktioner o statistik som jag använder.

Jag älskar varken Epic eller Steam. Ser bara ingen anledning att tacka nej till gratis spel bara för att jag ska vara "lojal" mot en launcher. Känns ungefär lika tramsigt som att låsa sig till enbart en hårdvara.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Jag älskar varken Epic eller Steam. Ser bara ingen anledning att tacka nej till gratis spel bara för att jag ska vara "lojal" mot en launcher. Känns ungefär lika tramsigt som att låsa sig till enbart en hårdvara.

Jag plockar också hem gratisspelen från EPiC launcher. Har däremot inte köpt något spel därifrån.

Vill ha funktioner med spelen jag köper eller i själva klienten som Steam har.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Bara en slump att de börjar samma dag som Steam startar sin julrea?

1
Skriv svar