Co-op-slakta från soffan i Dungeons & Dragons: Dark Alliance

Robot
Co-op-slakta från soffan i Dungeons & Dragons: Dark Alliance
Medlem

Älskade verkligen dark alliance på ps2 samt champions of norath. Väldigt härliga spel, hoppas de följer i samma fotspår som dem =D
Detta var en glädjande nyhet =D

Medlem

Jag hoppas verkligen spelet är bättre än trailern...

En gång i tiden var D&D spelen de spelen jag såg mest fram emot.. (jag hoppas på comeback)..

Dragonlance, Savage Frontier, Forgotten Realms liren <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@PontusT: Håller helt med!

Dock måste jag säga att jag tyckte trailern var kass. Gillade inte alls deras "kamera som hänger framför nyllet".

Medlem
Skrivet av Cho-Arrim:

@PontusT: Håller helt med!

Dock måste jag säga att jag tyckte trailern var kass. Gillade inte alls deras "kamera som hänger framför nyllet".

Håller med dig helt kamersvinkeln wtf!? Den var inte bra. Fär hoppas på någon gameplay video snart. Vill inte ha ytterligare en Diablo 3 kopia till nu, utan det där lite långsammare tempot med färre och farligare fiender istället. Men utav trailern att dömma sä siktar de på högt tempo känns det som.
Men men, trailern sög ju förvisso =p

Medlem

Hoppas dom gör ett bra jobb. Dark Alliance-spelen var guld!

På tal om D&D, hur väl funkar Neverwinter Nights till Switch (eller konsol allmänt)? Går det bra att spela med handkontroll?

Medlem

jag älskade det första dark alliance när det kom, så jag tror ej detta kan göra mig besviken men den som lever får se ^^

Medlem
Skrivet av PontusT:

Älskade verkligen dark alliance på ps2 samt champions of norath. Väldigt härliga spel, hoppas de följer i samma fotspår som dem =D
Detta var en glädjande nyhet =D

Nä,trailern var rätt kass, men kul med lite In Flames. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Urkass trailer och varför klippte dom låten så konstigt? Hypad blev man ju inte.

NuZ
Testpilot

Tyckte trailern var asgrym!!! Kanske för jag är ett stort In Flames fan


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag gillade trailern, fullt ös, In flames samt att man fattar vad det handlar om till skillnad från den där PS5 titeln jag redan glömt bort vad den heter. Helt klart intressant!

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Jag gillade trailern, fullt ös, In flames samt att man fattar vad det handlar om till skillnad från den där PS5 titeln jag redan glömt bort vad den heter. Helt klart intressant!

Vet du vilken låt det var?

Medlem
Skrivet av eCore:

Vet du vilken låt det var?

I am above
https://youtu.be/4OkSsFsXLD8

Medlem

Dark Alliance 1-2 är bland det roligaste jag haft i co-op, trailern var verkligen ingen vidare men det kan bli bra ändå. Hoppas!

Medlem

Fuck yeah! (In Flames var en glad överraskning)

Tvingade min "FPS-only" kompis att lira 1:an och 2:an med mig på Xbox


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Sign me Up coach haha

Medlem

Detta får man ju stödköpa enbart för stenhårda tempot i trailern och för att de kör In Flames 🤘💪😂

Avstängd

Trailern skriker verkligen DnD.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Tack

Medlem

Så det är typ vermintide fast med mindre atmosfär.

1
Skriv svar