Se den nya Ghost of Tsushima-trailern!

Robot
Se den nya Ghost of Tsushima-trailern!

Och listan över feta 2020-releaser blev ännu tyngre.

#ghost-of-tsuchima


Medlem

Jag är så redo för det här spelet. Äntligen något att fylla tomrummet som Tenchu lämnade efter sig.

NuZ
Testpilot

Ser riktigt nice ut! Och musiken är episk! Har aldrig fastnat för spel som utspelar sig i japan på den tiden. Sekiro var ett undantag men de mest för FromSoftware. Kanske detta ändrar min åsikt.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Gåshud ”check”
Men va fan. Var det nån som la märke till Sovarn i röd tröja precis på slutet av videon😂😂

Säkert nån Xbox snubbe som hamnat i lite fel showroom (host, host) 😉

Medlem

Lite besviken, gillade förra inriktningen mer, tyckte detta mest såg ut som ett assassin's creed i asien med samurajer. (Vilket förvisso inte alls vore fel, men inte lika bra )

Avstängd
Skrivet av Petrik:

Lite besviken, gillade förra inriktningen mer, tyckte detta mest såg ut som ett assassin's creed i asien med samurajer. (Vilket förvisso inte alls vore fel, men inte lika bra )

Det är ju bara positivt om det är likt AC, bästa spelen som finns!

Men detta såg extremt bra ut, skulle vilja se mer gameplay dock.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Grafiken är ju löjligt bra. Undra hur PS4:an kommer orka med det.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

Grafiken är ju löjligt bra. Undra hur PS4:an kommer orka med det.

Har du lirat Detroit Become Human? Det såg också löjligt bra ut. Nu kanske detta spel är open world vilket nog gör lite skillnad. Annars kanske det blir downgraded som många andra spel.

Gen
Medlem
Skrivet av lampis:

Grafiken är ju löjligt bra. Undra hur PS4:an kommer orka med det.

Mycket handlar om optimering. God of War och Horizon Zero Dawn är sjukt väloptimerade då Sony själva slängt in massa resurser för att se till att det ska se helt otroligt ut. Man får inte glömma att det är lättare att optimera till en hårdvarukonfiguration (PS4) än 50 olika (som på PC).

Medlem
Skrivet av Petrik:

Lite besviken, gillade förra inriktningen mer, tyckte detta mest såg ut som ett assassin's creed i asien med samurajer. (Vilket förvisso inte alls vore fel, men inte lika bra )

Sämre trailer faktiskt, men fortfarande samma spel. Med tanke på att första trailern inte bjöd på så mycket frerroam gameplay så vet vi faktiskt inte hur ofta man går runt och hugger folk. Vem vet, kanske är det så att man gör det rätt ofta som i AC. Man kan ju hoppas att det har lite lägre tempo.

Medlem

Hoppas detta blir mer som Witcher 3 vilket jag tyckte att de tidigare smygvisningarna hintade om. Men men, oavsett så ser detta ut att bli grymt.

Medlem

Keanu Reeves?

Medlem

"Summer 2020" release. Då lär det släppas i slutet på augusti då The Last of Us 2 släpps precis innan sommaren i slutet på maj.

Hur som helst ser spelet sjukt mäktigt ut. Älskar spel med inslag av stealth. Detta blir day 1 köp helt klart.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@1337Figaro: Ja, det är också sjukt snyggt om än inte lika levande.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

@Gen: Absolut, men av det man har sett ser det här ut att slå allt som hittills har gjorts, inklusive The Last of Us 2.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

ÄNTLIGEN ett spel som utspelas i feodala Japan där det inte är något övernaturligt med. Jag ogillar alla spel där det är demoner och övriga "väsen" med. Det här spelet tilltalar mig verkligen!

Medlem

Mums.

Det ser ut som att de kör God of war-style sett till kamera och tyngd i strider. Det är det viktigaste för mig.

Grafisk ser det magnifikt ut, animationer och miljöer är kanon. Ljudet likaså.

Kan bli nästa års bästa spel, detta trots release av The Last of Us 2.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av Freakon:

Mums.

Det ser ut som att de kör God of war-style sett till kamera och tyngd i strider. Det är det viktigaste för mig.

Grafisk ser det magnifikt ut, animationer och miljöer är kanon. Ljudet likaså.

Kan bli nästa års bästa spel, detta trots release av The Last of Us 2.

Glömt cyberpunk?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Glömt cyberpunk?

Ops, det glömde jag ja.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar