Här ser du The Game Awards inatt

Releasehästryttare

Gillar hur nya xboxen ser ut!

Releasehästryttare

så myyyyyycket politik ... suck ...

Medlem
Skrivet av Devan:

så myyyyyycket politik ... suck ...

Haha det klippet var inte att leka med jisses. Men men, inte så förvånad längre direkt. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

+
40 timmar på sig att shoppa de nedsatta, blir Dirt Racing I alla fall.

Edit in,
Sent - Rally
Undrar om det kan tänkas vara någon sänkning på psplus, får kolla.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Devan:

så myyyyyycket politik ... suck ...

Håller helt med.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mycket trevligt att Disco Elysium kammar hem flertalet priser.

Releasehästryttare
Medlem

Jisses. Förstod inte många ord av hon Nakamura. =P

Medlem

Inget Elden Ring, dags att gå hollow.

Men The Wolf Among Us 2 stämde iallafall, mycket trevligt.

Och att Sekiro vann årets spel trodde jag inte, fantastiskt! Grattis FromSoftware och Hidetaka Miyazaki, det är dom värda.

Sen att dom avslutar showen med ett till synes mediokert Fast & Furious-spel var ingen direkt höjdare.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

@Fezk: Nä det spelet hade ju sett mediokert ut om det kom ut redan 2013 .. nu ser det bedrövligt ut.

Sen förutom att de visade hur nya xboxen såg ut så va det inget annat som man blev jätte sugen på detta års gameawards.

Medlem

Måste säga att jag verkligen gillade första uppträdandet i main eventet 47 min in om man nu kikar på videon, lite mäktigt.

Epic kör fortsatt i turbo med att värva nya själar

Grym ögongodis Godfall.

Edit in,
Ska noga masa mig upp och prova lite Jul Apex (skoj promo) som verkar vara live nu

Edit in 2,


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Inget från Half-Life: Alyx eller något Crash Bandicoot.. trist

Sa dom inte att det skulle visas nytt gameplay från Half-Life: Alyx på TGA?

Edit; Tydligen drog sig Valve ur bara timmar innan det skulle visas:
https://twitter.com/valvesoftware/status/1205249752868089856

Medlem

@Zimpan: I love you Zimpan:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Tråddemonen
Testpilot

@Superfly74: Det var väldigt bra va? 😀

Medlem
Skrivet av Zimpan:

@Superfly74: Det var väldigt bra va? 😀

Bland det roligaste jag haft. Men spänner mig för mycket vid strid, och då blir det oftast en färgrann men kaotisk stridskonst.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Tråddemonen
Testpilot

@Superfly74: Trots att spelet skapar mycket frustration så spelar man som bäst när man behåller lugnet. Håll alltid ett vaksamt öga på motståndarna istället för din egna karaktär. Då brukar man kunna fokusera som bäst. 😁

12
Skriv svar