Spela nervkittlande Hunt: Showdown gratis i helgen

Robot
Spela nervkittlande Hunt: Showdown gratis i helgen

Rekommenderas varmt om du gillar pulshöjningar.

#Hunt-showdown


Medlem

Tråkiga med sådant spel så som Hunt och (tarkov), att det inte finns PVE läge som är seriöst. Tycker inte om pvppve ide. Men jag förstår att andra gör det. Men skulle vara riktigt glad om det fanns även pve läge som är också seriöst.

EDIT: Jag respekterar pvppve läget också för de som tycker om det. För det är juh spelets core element. Men vad jag menar vore super att det finns för dem som tycker om pve- enbart


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Releasehästryttare

Kan nämnas att Insurgency: Sandstorm är gratis att spela på Steam fram till den 17e med.

Medlem
Skrivet av Blessus:

Tråkiga med sådant spel så som Hunt och (tarkov), att det inte finns PVE läge som är seriöst. Tycker inte om pvppve ide. Men jag förstår att andra gör det. Men skulle vara riktigt glad om det fanns även pve läge som är också seriöst.

Kan absolut hålla med om att det kan behövas ett PvE läge i Hunt. Det är lite för hardcore med enbart PvP, tror det skrämmer bort en hel del spelare tyvärr...

Spelet är helt makalöst annars. Stämningsfull grafik, läskiga mobs, sjukt bra combat som sätter pulsen på MAX.

Medlem

Hade köpt det direkt om det haft PvE läge


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Spelade vid launch, då var det horribelt. Elitistisk community, antingen är du maxlevlad med bästa gearen, eller så vill ingen spela med dig.

Har det blivit bättre? Jag blev totalt avtänd på något som verkade bra.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Hade köpt det direkt om det haft PvE läge

Samma här och mina andra vänner också. Hade inte tvekat för en sekund å köpa. Diggar koncepten osv.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mirage:

Spelade vid launch, då var det horribelt. Elitistisk community, antingen är du maxlevlad med bästa gearen, eller så vill ingen spela med dig.

Har det blivit bättre? Jag blev totalt avtänd på något som verkade bra.

Mmm, många som droppade direkt när man mötte dem i lobbyn. Har inte lirat sedan recensionen så osäker om det är likadant nu.


signatur
Medlem

Hade även kunnat tänka mig att köpa de om jag hade någon att spela med, inbte roligaste att spela med randoms som pratar "ryska" eller bara sitter å skriker.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Spelade vid launch, då var det horribelt. Elitistisk community, antingen är du maxlevlad med bästa gearen, eller så vill ingen spela med dig.

Har det blivit bättre? Jag blev totalt avtänd på något som verkade bra.

En del lämnar lobbyn ganska fort när de tror att man är dålig pga låg lvl. Men långt ifrån alla. Ser det inte som något stort problem direkt då det går snabbt att hitta någon ny. Merparten av spelarna jag kört med har varit trevliga och försökt kommunicera antingen genom voice eller pinga/skriva. Känns inte som en så toxic/aggresiv community längre.

Har spelat en hel del så jag kan svara mer ingående på frågor om det är något du eller någon annan undrar.

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Hade även kunnat tänka mig att köpa de om jag hade någon att spela med, inbte roligaste att spela med randoms som pratar "ryska" eller bara sitter å skriker.

Visserligen har förmodligen merparten av ryssarna regionerna russia/europe valda, men du kan alltid välja bort russia.
Faktum är att man inte måste ha 2 regioner valda, det räcker med europe förslagsvis. På så sätt kanske du iaf minskar ryss-ration litegrann

Medlem

Jag hade velat ha så man kunde köra Deathmatch med polare på delar av kartan som "träning".
Dess gunplay är för jävla bra och det hade fan passat utmärkt som en relaxande deathmatch (med respawn) gameplay. Hoppas de ger oss det som ett alternativt spelsätt en dag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Phr0z: Då är det bara de skrikande personerna kvar då


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Jag hade velat ha så man kunde köra Deathmatch med polare på delar av kartan som "träning".
Dess gunplay är för jävla bra och det hade fan passat utmärkt som en relaxande deathmatch (med respawn) gameplay. Hoppas de ger oss det som ett alternativt spelsätt en dag

Ja, och lära sig hantera vapnen lättare.


signatur
Medlem

Funkar ju faktiskt att spela solo också. Klart bossarna blir lite onödigt svåra men man kan ju alltid låta nån annan ta ner dom och sen ge sig på dom. Och även om man dör är det inte hela världen. Förlorar lite perks bara så är man på banan igen efter en eller två lyckade extractions. Vapnen tycker jag är relativt välbalanserade. Man hittar sina favoriter men vill man köra med första repeaterbössan när man nått maxlevel så går det lika bra som att köra med nåt av de senare vapnen.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ja, och lära sig hantera vapnen lättare.

Ja precis - lite så jag tänkte med. Annars kastas man direkt in utan att direkt veta vad man har emot sig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Det finns ju Quickplay man kan hoppa in i och panga zombies. Visst finns ju alltid risken att man tar en kula i ryggen men spelar inte så stor roll i det läget.

Medlem

Jag har kört med några kompisar de senaste månaderna så jag var inte med från launch, vi tröttnade på svettiga PUBG och det här är lite snabbare (inte lika mycket spring) man får panga på lite monster om man inte träffar på några människor och om/när man väl gör det så brukar striderna vara klart underhållande.

Vi är "40"-åringar som inte är superduktiga och vi lyckas ändå klara uppdragen och slå ut andra grupper tillräckligt ofta för att det skall vara kul, så nivån känns "lagom". Enda problemet är att man 50% av matcherna hamnar på US-servrar och får då 100 i ping, 35 på EU-servrarna.

Om man "går ned" så kan man bli väckt till liv några gånger, så länge inte någon kastar eld på en. Så det är inte som i PUBG att man får sitta och titta på om man dör i början. Inte lika ofta i alla fall.

Krutvapnen har ingen dropp så man träffar där man siktar i höjd, men det är projektiler så folk som springer i sidled måste man sikta framför.

Kan verkligen rekommendera om man är två eller tre kompisar som vill köra. Att köra solo har jag inte tyckt funkat så bra.

Man matchas mot samma "skill" men det är ju inte så många som spelar så svårt att säga hur bra det fungerar.

På en server är det max 12-spelare och team:en är mellan 1 och 3 personer.

https://www.huntshowdown.com/news/hunt-s-new-skill-based-matc...

https://www.huntshowdown.com/news/inside-hunt-s-weapon-system...

1
Skriv svar