Nu kan du spela HELA Black Mesa!

Robot
Nu kan du spela HELA Black Mesa!
Medlem

Plockar upp detta lagom till julrean.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Quake-konnässsör

Oooooooh, vår lilla Gurra, vad gömmer du för oss, i dina mörka ögon! När ska du klara av, Black Mesa för oss, åååååh vår lilla Gurra!

Medlem

Kul spel men jag saknar verkligen "Gravity Gun" från Half-Life 2 vilket gjorde massor för gameplay.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nice nice!
Jag har inte spelat Half Life sen ... tja , före HL 2 släpptes.
Och inte HL2 sen före Episode 1 släpptes. Har The Orange Box, men ides inte börja med extra episoderna då jag tyckte HL2 var bra, men inte fantastiskt. (Lite för mycket fysikpuzzel för min del).

Men kanske dags att spela om hela storyn från början då!
Önskar jag hade en flashig dator och VR så jag kunde spela Alyx när det kommer också.

Medlem

Sådärja då har man klarat ut det spelet.
Uj vad svårt de sista delarna av spelet var men hade en hel del häftiga inlägg


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Snacka om långkörare.
Läste om den här "modden" strax efter HL2 släpptes vill ajg minnas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar