A Plague Tale 2 uppges vara bekräftat

Robot
NuZ
Testpilot

Vad kul! Första spelet är riktigt bra och ruggigt snygg atmosfär. Spela igenom det i sommras


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Årets bästa SP! Härligt med en uppföljare.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Även om första spelet hade sin charm hade jag svårt att fängslas. Pussel och smygande utan att man behövde koppla på hjärnan, och det kändes alltid som att framåt i spelet utgjordes av en 50m bred gata. Får hoppas de kan få till detta i uppföljaren.

Medlem

1an är fantastiskt spel! 2an kommer bli superb.

Medlem

Wonderbar. Klarade 1an i somras och vilket fantastiskt äventyr det var. Kändes lite som "The Last of Us" fast i medeltiden. Och herregud vilken grafik spelet hade alltså. Det blev ett problem sjukt nog då jag stannade upp var 3e meter i spelet och gick in i photomode läget o tog vackra bilder för att lägga upp i communityt. Haha, seriöst blev det ett problem då jag stannade av så mycket i spelet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare

Trevligt! Vore superkul att se vad de kan göra med en större budget.

1
Skriv svar