Wonder woman 1984

Releasehästryttare
Wonder woman 1984

Nu damp trailern för WW84 ner:

Medlem

Eftersom jag tyckte att den förra filmen var meh, så är jag ganska ointresserad av denna. Men grattis till er som gillade den förra filmen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Denna är väl på sin plats för dem som gillar lite rockigare och första filmen:


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Har inte sett första då jag läst/hört väldigt blandat om den, för mycket kärleksdravel osv. Ska väl se den så småningom.

Hennes theme-song i Batman v Superman var badass när hon dök upp(ganska badass fighting-scen överlag) -

Spoiler -


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kan inte säga annat än att 80-talsmusik och allt annat som har med 80-talet att göra gör trailers, filmer m.m grymt bra.

Jag gillade första filmen även om den inte är min favorit bland DCs rullar senaste åren så jag ser fram emot nästa år och WW84!

@Fezk
JA! Så himla bra! Får gåshud varje gång jag hör den


signatur

Halo kompis!

Skribent
Skrivet av Fezk:

Har inte sett första då jag läst/hört väldigt blandat om den, för mycket kärleksdravel osv. Ska väl se den så småningom.

Hennes theme-song i Batman v Superman var badass när hon dök upp(ganska badass fighting-scen överlag) -

Spoiler -
https://www.youtube.com/watch?v=tRYMaot4LOg

Hörde (och träffade) Tina Guo för ett par veckor sen. Hon som spelar cello-leaden i stycket. Sjukt talangfull tjej och Wonder Woman-stycket är riktigt badass.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tycker DC har floppat så hårt med sina filmer, att dom fortfarande pumpar ut pengar till dom är fantastiskt.
Tycker först Wonder Woman var helt OK, men inte så bra så det förtjänar ett biobesök.

Hoppas den är bra för er fans

Releasehästryttare
Skrivet av Ferren:

Tycker DC har floppat så hårt med sina filmer, att dom fortfarande pumpar ut pengar till dom är fantastiskt.
Tycker först Wonder Woman var helt OK, men inte så bra så det förtjänar ett biobesök.

Hoppas den är bra för er fans

Missade du Joker? ...

1
Skriv svar