Adventstävling – Vinn Asus-dator för 17 000 kr!

Robot
Adventstävling – Vinn Asus-dator för 17 000 kr!

Finn tio fel i vår lucka för andra advent och var med och tävla om en Asus Zenbook Duo.

#asus-zenbook-pro-duo, #dustin-home


Medlem

Denna gick snabbare att hitta alla skillnaderna..men jag är fan sämst på att motivera


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Att spela på pc är alltid pay to win! Eller har jag fel? Ha ha!

Medlem

Vilken fantastisk tävling! Bra initiativ och roligt tema!


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Lite OT men jag får upp att jag blockar annonser hos er vilket jag inte gör mig veterligen. Ingen adblocker installerad, Safari på iOS 13.2.3.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Lite OT men jag får upp att jag blockar annonser hos er vilket jag inte gör mig veterligen. Ingen adblocker installerad, Safari på iOS 13.2.3.

Tror iOS har automatiskt begränsad spårning från annonser&cookies i och med iOS13, därför man får upp det på iOS devices. Kolla om du kan ändra något i inställningar.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av demagog:

Lite OT men jag får upp att jag blockar annonser hos er vilket jag inte gör mig veterligen. Ingen adblocker installerad, Safari på iOS 13.2.3.

Skrivet av Albrion:

Tror iOS har automatiskt begränsad spårning från annonser&cookies i och med iOS13, därför man får upp det på iOS devices. Kolla om du kan ändra något i inställningar.

Ja, vi jobbar på den buggen som bara gäller iphones.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Albrion:

Vilken fantastisk tävling! Bra initiativ och roligt tema!

Kul att ni gillar den!


signatur
57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Ooof, jag tyckte denna var svår. Hittade 9 stycken lätt men den sista hittade jag aldrig så jag drog till med ett långskott. Var i alla fall rolig tävlig! Ni får lägga upp en bild sedan med alla felen inringade.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Riktigt kul med originella tävlingar

Medlem

Kul! Och den sista jag hittade var lite lurig, pga vissa... tekniska efterarbetningsdetaljer, utan att ge någon större hint


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Lycka till allihopa!
(Angående motivationen, hoppas inte stavfel är ett problem. Märkte när jag skickat det att jag stavat fel på en sak nämligen(fast man förstår vad det är oavsett)! Haha)

Älskar för övrigt dessa, var kul att hitta skillnaderna!

Medlem

Vilken kul grej! Ni har så roliga idéer på denna sida.

Medlem

Kul tävling ^^ Tyckte denna var enklare än förra, alternativt så kanske man bara blivit lite bättre på att hitta skillnader

Medlem

Skulle skriva min motivering och råkade tryck enter
aja, bättre lycka nästa gång...

jbx
Medlem
Skrivet av demagog:

Lite OT men jag får upp att jag blockar annonser hos er vilket jag inte gör mig veterligen. Ingen adblocker installerad, Safari på iOS 13.2.3.

Samma här..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Är inte Calle extra mysig i denna tävling, undrar om det är extra stark glögg han dricker,, hmmm


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Den här ser ut som zenbook duo, inte pro duo.

Medlem

Får meddelandet att jag blockerar annonser, har dock mitt uBlock avstängt på FZ.se så jag tror det kan vara NordVPN som blockerar. Någon som vet hur jag kan stänga av det för bara en sida? Lösningen just nu är att stänga av det och gå till FZ en gång per dag för att bidra med mina annonsintäkter men det är lite onödigt jobb känner jag.

Medlem

Kul tävling! Och som någon nämnde i tråden hoppas jag att ni lägger upp facit när tävlingen är avgjord


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Tävlingarna på FZ är alltid kul, har missat några och inte direkt vunnit något. Men kul ändå Något svår tävling!

Medlem

Meh, hittar nio jättelätt men sen är det stopp. Dags att ta en kaffe tror jag..


signatur

Just me enjoying life

Medlem

Tack för rolig tävling! Jag (tror) att jag hittade alla, förmodligen inte


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

Medlem

Verkligen roligt att se att sånahär tävlingar fortfarande finns, riktigt roligt att få vara med, dock så vinner man aldrig men

Medlem

Väldigt trevlig sorts tävling! får en att tänka lite + ha kul

Medlem

Jäkla tråkigt att man hittar alla, skriver ner dem och ska börja med motivering så skickar den iväg bidraget efter en mening skriven.

Hade varit toppen att vinna en ny dator då min egna sjunger på sista versen. Använder den till allt från spelande, timl studier och skapande av material till skola och elever. Att ha två skärmar underlättar verkligen multitasking vilket är en stor del av min vardag och mitt jobb som lärare.

Mvh
Linda

Medlem

Väldigt rolig tävling, första gången jag deltar. Fyndigt och lagom knepigt, bra jobbat!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ganja:

Skulle skriva min motivering och råkade tryck enter
aja, bättre lycka nästa gång...

flera som gjort det, skicka den inett PM så löser vi det.

Skrivet av jbx:

Samma här..

Skrivet av Sillage:

Är inte Calle extra mysig i denna tävling, undrar om det är extra stark glögg han dricker,, hmmm

Kanaliserar min inre Weise.

Skrivet av matnojje:

Den här ser ut som zenbook duo, inte pro duo.

Fel av oss! Det är korrigerat i text och video. Det var kanske starkglögg i glaset.

Skrivet av joonsson:

Får meddelandet att jag blockerar annonser, har dock mitt uBlock avstängt på FZ.se så jag tror det kan vara NordVPN som blockerar. Någon som vet hur jag kan stänga av det för bara en sida? Lösningen just nu är att stänga av det och gå till FZ en gång per dag för att bidra med mina annonsintäkter men det är lite onödigt jobb känner jag.

Skumt! Vi arbetar på en bugg som påverkar Iphones. Du får inte den vanliga notisen på sajten om blockerade annonser?

Skrivet av jonke123:

Verkligen roligt att se att sånahär tävlingar fortfarande finns, riktigt roligt att få vara med, dock så vinner man aldrig men

Konceptet är ju direkt taget från Kalle Anka

Skrivet av Lgalbis:

Jäkla tråkigt att man hittar alla, skriver ner dem och ska börja med motivering så skickar den iväg bidraget efter en mening skriven.

Hade varit toppen att vinna en ny dator då min egna sjunger på sista versen. Använder den till allt från spelande, timl studier och skapande av material till skola och elever. Att ha två skärmar underlättar verkligen multitasking vilket är en stor del av min vardag och mitt jobb som lärare.

Mvh
Linda

Skicka den i ett PM till mig så ser jag till att den tas med.


signatur
Medlem

Klurigt men kul tävling!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skumt! Vi arbetar på en bugg som påverkar Iphones. Du får inte den vanliga notisen på sajten om blockerade annonser?

Oftast inte, men den dyker upp ibland. Jag tror som sagt problemet ligger i att NordVPN blockerar vissa saker "by default". Har testat att stänga av Cybersec som säger sig blockera skadliga saker men det gjorde ingen skillnad. Jag kan såklart lösa det genom att stänga av VPN, starta om webbläsaren, gå in på FZ och läsa nyheter och tävla, slå på VPN och starta om igen. Men det blir tyvärr ofta att jag glömmer bort det då bannern om blockerade annonser bara dyker upp då och då.

Jag får enbart meddelande om att jag inte kan tävla i Firefox dock. I Chrome får jag inga meddelanden om blockerade annonser och kan skicka tävlingsbidrag utan problem men jag ser inte heller några annonser. Och att byta till Chrome igen känns inte som en kul lösning.

Hoppades att någon annan kanske haft liknande problem och kunde ge mig en smidigare lösning som inte bygger på att jag ska komma ihåg att pilla med detta då jag definitivt vill stödja sajten med mina annonsvisningar.

Skriv svar