Dags för Fragzone-Fredag!

Robot
Dags för Fragzone-Fredag!

14:00 – Om Scarlett, Phil Spencers trollning, Playstation 25 år, Witcher-feber och mer!

#fragzone-fredag


Medlem
Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av heady89:

signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Nästa patch för Death Stranding kommer innnehålla både funktion för att ta bort eventuella fordon (aldrig varit något problem för mig) och större text i UI. Så vänta på den patchen- mitten av december, Jocke. Att samarbeta med att bygga världen vägar, broar, generatorer m.m. är halva nöjet enligt mig. Se att det man konstruerat uppskattas och används av andra är tillfredställande. Du kommer inte träffa eller prata med någon annan spelare så kör på du.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Nästa patch för Death Stranding kommer innnehålla både funktion för att ta bort eventuella fordon (aldrig varit något problem för mig) och större text i UI. Så vänta på den patchen- mitten av december, Jocke. Att samarbeta med att bygga världen vägar, broar, generatorer m.m. är halva nöjet enligt mig. Se att det man konstruerat uppskattas och används av andra är tillfredställande. Du kommer inte träffa eller prata med någon annan spelare så kör på du.

Måste hålla med, synkningen av andra spelares grejor har aldrig (under mina 90 timmar) varit ett problem, det är ju snarare väl integrerat i spelets struktur "varför" andras saker ska synkas. Det finns en anledning till det. Sen går det mycket riktigt att spela offline/ej inloggad, om man så vill, men då får man skylla sig själv när man står vid en bred flod och har glömt ta med både pcc och stege eller lastbilens batteri som oförutsett dog och ingen generator står att finna 🙂

Medlem

Kan bara instämma i PS4ans usla design. Denna förbaskade knapp-design, varför skulle de envisas med att göra det så osynligt/oåtkomligt. PS3 var mil bättre designmässigt.

Medlem

Brädspel FTW!
Bra idé med en spelkväll i månaden. Men det går att få till även med barn? En kväll för lite egen tid kanske? Fråga frugan
Nu finns det massa fina tips till er i tråden!


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem
Skrivet av RykoStars:

Kan bara instämma i PS4ans usla design. Denna förbaskade knapp-design, varför skulle de envisas med att göra det så osynligt/oåtkomligt. PS3 var mil bättre designmässigt.
https://content.nexus.support.com/5b557b9559124044bb566bfc31a...

Inte är det bättre på PS4 Pro heller. Kollade på min med ficklampa nu, och konstaterade att det fanns en power knapp på den. Har haft den sedan den var ny, och inte vetat detta. Har alltid startat med eject, eller dosan.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Hur går det med att få upp podcasten för denna? Väntan är olidlig!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Waliant:

@Carl Johansson-Sundelius:

Hur går det med att få upp podcasten för denna? Väntan är olidlig!

Just fan!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Waliant:

@Carl Johansson-Sundelius:

Hur går det med att få upp podcasten för denna? Väntan är olidlig!

Nuså! På väg ut.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nuså! På väg ut.

Tack! Då löser sig hemresan från arbetet.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

1
Skriv svar