Control till Xbox Game Pass, säger Xbox-chefen. "Felaktigt", svarar utgivarna

Robot
Control till Xbox Game Pass, säger Xbox-chefen. "Felaktigt", svarar utgivarna
Medlem

Oof! Sjukt synd att de inte blev så

Medlem

de vill ju bara sälja spel under jul, kommer garanterat

Medlem

See you in Game Pass.

Det är klart utgivaren säger så. Skulle ju i stort sett döda försäljningen på Xbox One.

Skribent

Gissar också att det kommer men att de vill (såklart) sälja över julen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

synd att de inte släpte på steam, det kommer väll ut typ maj eller något nästa år där...

Medlem

Kommer def. till game pass. Najs! Ska lira då 👍

Medlem

Pinsamt av ms ändå


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Oneone:

synd att de inte släpte på steam, det kommer väll ut typ maj eller något nästa år där...

Ja det var riktigt trist att det inte kom till Steam. Det lär släppas i slutet på augusti 2020 då Control släpptes på slutet i augusti nu i år. 1 års PC exklusivitet slaskade EPiC upp stora plånboken sin för. Surt sa räven.

Jag har ännu inte köpt något EPiC Store spel trots att jag till sist gav upp o installerade deras launcher för gratis spel nu i somras. Det var inte så vårt som jag trodde faktiskt, hehe. Det finns ju som sagt så mycket andra spel att lira o sedan har man ju alltid en "BackLog" att gå tillbaka till. Control, The Outer Worlds och GhostBusters Remastered är spel jag gärna skulle lirat som ligger på EPiC tjänsten.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Control, The Outer Worlds och GhostBusters Remastered är spel jag gärna skulle lirat som ligger på EPiC tjänsten.

The Outer Worlds finns ju faktiskt nu på Microsoft Store / Game Pass. Köpte mitt där.

Medlem

Kommer säkert men frågan är när? Hoppas det släpps på PC också och inte bara på Xboxen. Jag som funderade på att köpa spelet men mitt game pass går ut Juni 2022 så jag hoppas det kommer innan dess.

Medlem

Men gjäller dessa spel så som phoneix point och control för PC game pass eller bara för Xbox ?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar