Phoenix Point försenat i sista stund till Game Pass och MS Store

Robot
Phoenix Point försenat i sista stund till Game Pass och MS Store

Utvecklaren tar på sig skulden.

#game-pass, #phoenix-point


Medlem

"Since we want to make sure all players have access to all versions of Phoenix Point regardless of where they choose to play"
What now
Dom högg ju sina backers i ryggen som hade backat för en steam version.
Men jag antar att det inte gills


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Behöver lite bugg fixar, men fullt spel bart än så länge.

Medlem
Skrivet av Ghost_Lt:

Behöver lite bugg fixar, men fullt spel bart än så länge.

::::: VERY OFF TOPiC :::::

Hehe, senast du kommenterade här var för 12 år sedan ser jag på din profilsida. Arbetet på Duke Nukem Forever och 3D Realms om att arbetet går bra med spelet..

Du var en aktiv rackare du.
Välkommen tillbaka!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

"Since we want to make sure all players have access to all versions of Phoenix Point regardless of where they choose to play"
What now
Dom högg ju sina backers i ryggen som hade backat för en steam version.
Men jag antar att det inte gills


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Köpte det på Epic store dagen det släpptes. Några småbuggar men känns väldigt slipat ändå, svårt att slita sig från att spela nu!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

"Since we want to make sure all players have access to all versions of Phoenix Point regardless of where they choose to play"
What now
Dom högg ju sina backers i ryggen som hade backat för en steam version.
Men jag antar att det inte gills

De kunde förmodligen göra ett bättre spel, då Epic lär ha lagt en bra summa för att få det till sin plattform först. Gynnar ju bara spelarna i längden, förutom kanske då för Steamister som ser Gabe's skapelse som den enda rätta plattformen

Medlem
Skrivet av Horniak:

De kunde förmodligen göra ett bättre spel, då Epic lär ha lagt en bra summa för att få det till sin plattform först. Gynnar ju bara spelarna i längden, förutom kanske då för Steamister som ser Gabe's skapelse som den enda rätta plattformen

Men nu är ju spelet riktigt buggigt och meh som bäst.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Men nu är ju spelet riktigt buggigt och meh som bäst.

Undra då hur mkt mer buggar det skulle varit utan epics cash. Eller tror du de magiskt hade lösts med steam som launcher? Det har ju fått helt ok recensioner iaf. Men alla kan inte tycka om allt

1
Skriv svar