Releaselistan 2020

Robot
Releaselistan 2020

FZ listar de viktigaste spelsläppen under 2020. Tips, feedback och rättningar mottages tacksamt, se länkar nertill på sidan.

#fz, #releaselistan, #releaselistan-2020, #fe


Medlem

King's Bounty 2 och Mintecraft Dungeons är ju definitivt höjdpunkterna här

Ase
Medlem

Saknas doom eternal på 2020 + Tex murphy spelet & även system chock 3 (om det nu kommer 2020) Annars ganska ointressanta spel på denna lista ja även bloodlines saknas Baldurs gate 3 kanske flight simulator massa spel som saknas.

Redaktör
Skrivet av Ase:

Saknas doom eternal på 2020 + Tex murphy spelet & även system chock 3 (om det nu kommer 2020) Annars ganska ointressanta spel på denna lista ja även bloodlines saknas Baldurs gate 3 kanske flight simulator massa spel som saknas.

Vi begränsar det till spel med officiella datum. Flight Sim passar där - tack, jag lägger till det - men System Shock 3 och BG3 har väl inga datum än? Bloodlines 2 och Doom står med.


signatur
Releasehästryttare

@Tomas Helenius: darksiders står feb 2020 men det kom ut igår.

Medlem

Biomutant ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Releasehästryttare
Skrivet av Snabeltorsk:

Biomutant ?

Förmodligen nerlagt, utvecklaren har varit knäpptyst ett bra tag nu.

Medlem
Skrivet av Devan:

Förmodligen nerlagt, utvecklaren har varit knäpptyst ett bra tag nu.

nja det tror jag inte.
Från Embracer 2019-11-14
"The highly anticipated Biomutant is in the final stages of polishing at our studio Experiment 101. I expect the release date to be announced as soon as they are confident about achieving their high ambition."


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Redaktör

@Devan: Tack. Pc och Stadia kom i går, men övriga 14/2. Justerat.


signatur
Redaktör
Skrivet av Snabeltorsk:

Biomutant ?

Det har inget datum/år än, bara "to be announced".


signatur
Medlem

Tänkte jag bara skulle köra prenumerationstjänster och WoW nästa år men det ser ut att bli svårt

För mig personligen ser det väldigt trist ut, Har två spel på den listan jag ser fram emot, Final Fantasy VII och Trials of mana. Visst, finns några fler småintressanta titlar.

Nåja, får väl vara tacksam att man får lite tid att komma i kapp med alla redan släppta spel.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Inte många spel man känner sig riktigt sugen på men några gobitar finns det ändå. CP2077, FF7R, TLOU2 samt Ori. Men det finns så mycket att spela så jag hinner nog inte spela dessa fyra ändå. Sen i November kommer ju PS5 så då blir det kanske en sån.

Ori and the will of wisos, Darksiders Genesis, Doom Eternal och Last of Us 2 blir allt som köps innan hösten!

Medlem

NHL 21 och FIFA 21 då?!

Redaktör
Skrivet av JackFlack:

NHL 21 och FIFA 21 då?!

Vi slänger in dem i listan så fort de tillkännages officiellt.


signatur
Medlem

Cyberpunk är det enda som kommer köpas denna höst.
Inte med på listan, men R&C om det eventuellt blir en releasetitel till PS5.

Medlem

När kommer Releaselistan för 2021?

Hade varit kul om den fanns uppe redan, så man kunde börja fylla i den redan

Redaktör
Skrivet av Fatmajk:

När kommer Releaselistan för 2021?

Hade varit kul om den fanns uppe redan, så man kunde börja fylla i den redan

På gång! Bör dyka upp inom någon dag.


signatur
1
Skriv svar