Post Scriptum invaderar Frankrike i nästa uppdatering

Robot
Post Scriptum invaderar Frankrike i nästa uppdatering

Baguette ej bekräftat tillhygge.

#post-scriptum


Medlem

Detta spelet har intresserat mej länge men jag har inte haft någon dator som klarat av att driva det tills för nån månad sen. Ni som spelat det, skulle det passa nån som tycker om arma och star citizen dvs stora banor och lite sandbox element?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

@vbgbasse: Jag gillar det. Gillar du ArmA kan du nog uppskatta det. Det är snäppet mindre hardcore milsim än ArmA i det att det faktiskt ofta händer något. Mitt tips är att köpa det på Steam och testa. Lirar du under 2 timmar så kan du alltid refunda.

Ett problem i både detta och Squad är dock att det endast är dedikerade communityservrar vilket gör att det kan vara lite svårt att få plats på dom men brukar lösa sig relativt fort. Undvik servrar för länder där du inte pratar språket, du blir kickad direkt från servern om du pratar engelska med fransmännen. De är lite griniga på det viset.

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Detta spelet har intresserat mej länge men jag har inte haft någon dator som klarat av att driva det tills för nån månad sen. Ni som spelat det, skulle det passa nån som tycker om arma och star citizen dvs stora banor och lite sandbox element?

Ja, spelet är godis ^^

Medlem

För mig som inte har all tid i världen att spela men ändå älskar FPS... pendlar just nu mellan BFV och PUBG på kvällsfritiden, men lite sugen på antingen detta eller Hell Let Loose...
Detta kontra HLL har många för och nackdelar, vet inte om jag tycker HLL ser roligare ut eller om detta ser roligare ut?

Någon som har både Post Scriptum och HLL och kan uttrycka sig?

Känns som HLL är lite mer "Fast paced".

ELF
Medlem
Skrivet av rewoX:

För mig som inte har all tid i världen att spela men ändå älskar FPS... pendlar just nu mellan BFV och PUBG på kvällsfritiden, men lite sugen på antingen detta eller Hell Let Loose...
Detta kontra HLL har många för och nackdelar, vet inte om jag tycker HLL ser roligare ut eller om detta ser roligare ut?

Någon som har både Post Scriptum och HLL och kan uttrycka sig?

Känns som HLL är lite mer "Fast paced".

Kan inte uttrycka mig även om jag har båda. Inte spelat tillräckligt. Men finns några videor där spelen jämförs .


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av rewoX:

För mig som inte har all tid i världen att spela men ändå älskar FPS... pendlar just nu mellan BFV och PUBG på kvällsfritiden, men lite sugen på antingen detta eller Hell Let Loose...
Detta kontra HLL har många för och nackdelar, vet inte om jag tycker HLL ser roligare ut eller om detta ser roligare ut?

Någon som har både Post Scriptum och HLL och kan uttrycka sig?

Känns som HLL är lite mer "Fast paced".

Jag har spelat väldigt mycket Post Scriptum (hundratals timmar) och en del Hell Let Loose.

Hell Let Loose känns nog lite mer fast paced och lite mer "Red Orchestra-igt" i skjutandet, och banorna är mycket snyggare med mer detaljer. Men i övrigt är det i ett väldigt tidigt stadie i utvecklingen.

Post Scriptum har mer content just nu och bättre tank-gameplay, men i längden tror jag att Hell Let Loose kommer vinna ut, då det känns som att de överlag har ett "proffsigare" team bakom sig med en, vad det verkar, bra vision för spelet.

Inget ont om Post Scriptum dock, och jag tror nog att denna uppdatering kan vara väl värd att utforska.

Medlem
Skrivet av rewoX:

För mig som inte har all tid i världen att spela men ändå älskar FPS... pendlar just nu mellan BFV och PUBG på kvällsfritiden, men lite sugen på antingen detta eller Hell Let Loose...
Detta kontra HLL har många för och nackdelar, vet inte om jag tycker HLL ser roligare ut eller om detta ser roligare ut?

Någon som har både Post Scriptum och HLL och kan uttrycka sig?

Känns som HLL är lite mer "Fast paced".

HLL har en massa småbuggar som jag stör mig något fruktansvärt på, t.ex. går det inte alltid klättra över hinder så det kan vara halvt omöjligt att ta sig ur skyttegravar och dylikt.. Samt att det inte alls är samma teamkänsla i det. De flesta skiter oftast fullständigt i orders eller ens förstår hur ticketsystemet funkar. Det är ofta jag som medic riskerar liv och lem när jag rusar fram till någon som bara respawnar precis när man kommer fram. De flesta problemen är som jag ser det kopplade till spelarbasen men det känns extremt opolerat.

1
Skriv svar