"Aja baja", säger Youtube när American McGee spelar American McGees Alice: Madness Returns

Robot
"Aja baja", säger Youtube när American McGee spelar American McGees Alice: Madness Returns
Medlem

Älskade Madness Returns. Hade dock svårt för första spelet pga att jag spelade först EFTER Madness returns.

Medlem

Det här bevisar ju bara hur jävla trasigt Youtube är och varför ett nytt alternativ behövs.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det här bevisar ju bara hur jävla trasigt Youtube är och varför ett nytt alternativ behövs.

Amen. Snårigt är bara förnamnet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Älskade Madness Returns. Hade dock svårt för första spelet pga att jag spelade först EFTER Madness returns.

Samma här. Inte för att första spelet alls var dåligt eller så men hade betydligt mer svårt att spela det. Tror för min del att det var svårighetsgraden, tyckte det var skitsvårt men jag kämpade mig genom.

Medlem

Väntar verkligen på del tre älskar madness returnes superbra spel det behövs fler spel som american mcgee gör hoppas inte ea strular och ställer till det

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Samma här. Inte för att första spelet alls var dåligt eller så men hade betydligt mer svårt att spela det. Tror för min del att det var svårighetsgraden, tyckte det var skitsvårt men jag kämpade mig genom.

För min del var det pga att grafiken inte var nåt vidare samt att spelmekaniken kändes lite.. kantig. Försökte verkligen gilla det men det gick liksom inte.

Medlem

Hoppas verkligen att det blir en tredje del! Älskade de första två. EA kan ju ställa till det dock.


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Skribent

Verkar var stort problem om man läser lite, någon bot/skumt konto som massanmäler copyrightintrång för vad som helst och sedan tjänar reklampengar? Vidare verkade det vara omvänd bevisföring så du måste bevisa att det du använder är ok, men oklart var man skulle vända sig ellet hur man skulle gå tillväga.

Så uppfattar jag det i alla fall. Rätta mig gärna om jag har fel.

Medlem

Jag förväntar mig att FZ säger "American McGee" en gång varannan minut i FF imorgon bara för att se vad som händer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Samma här. Inte för att första spelet alls var dåligt eller så men hade betydligt mer svårt att spela det. Tror för min del att det var svårighetsgraden, tyckte det var skitsvårt men jag kämpade mig genom.

Intressant. Jag som spelade första längre tillbaka i tiden tyckte inte att det andra alls nådde upp till mina förväntningar, spelade aldrig klart det.

Medlem

Första American mcgee Alice är riktigt bra, dock fattar jag inte hur jag lyckades klara ut spelet på Nightmare när jag var tonåring.. Testade igen bara för nån dag sen på Normal och bara de tyckte jag var svårt haha.

Medlem

Youtube är skit så jag är inte direkt förvånad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av Shadee:

Verkar var stort problem om man läser lite, någon bot/skumt konto som massanmäler copyrightintrång för vad som helst och sedan tjänar reklampengar? Vidare verkade det vara omvänd bevisföring så du måste bevisa att det du använder är ok, men oklart var man skulle vända sig ellet hur man skulle gå tillväga.

Så uppfattar jag det i alla fall. Rätta mig gärna om jag har fel.

Postade två videos där jag instruerar teknik i BJJ och även självförsvsr för tjejer. BJJ-klippet fick copyright claims på sig, trots att det bara är jag och min partner i bild. Ingen musik eller något. Självförsvarsklippet åkte dit för "disturbing content"..och det var bara ett klipp där jag visade hur man tar sig ur ett strypgrepp.

Har efter det inte orkat posta något mer där. Känns som algoritmen är helt trasig.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har inte spelat nåt av de men minns att jag var sugen på Madness Returns när det begav sig, såg väldigt trevligt ut. Synd att det aldrig blev av. Får knipa trean sen istället.

NuZ
Testpilot
Skrivet av RedZour:

Första American mcgee Alice är riktigt bra, dock fattar jag inte hur jag lyckades klara ut spelet på Nightmare när jag var tonåring.. Testade igen bara för nån dag sen på Normal och bara de tyckte jag var svårt haha.

Exakt samma för mig. Spelade igenom spelen för 6månader sen kanske. Riktigt svårt spel o jag är ändå en duktig Souls spelare och lite självgod i tanken att jag kan svåra spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

NuZ
Testpilot
Skrivet av Johlor:

Postade två videos där jag instruerar teknik i BJJ och även självförsvsr för tjejer. BJJ-klippet fick copyright claims på sig, trots att det bara är jag och min partner i bild. Ingen musik eller något. Självförsvarsklippet åkte dit för "disturbing content"..och det var bara ett klipp där jag visade hur man tar sig ur ett strypgrepp.

Har efter det inte orkat posta något mer där. Känns som algoritmen är helt trasig.

Kör själv bjj och gjort länge. Roligt med andra grapplers på FZ Men hur gör andra utgivare av klipp då som ibland innehåller sekvenser från riktiga slagsmål på gatan t.ex Gracies filmer?

Skrivet av gorbatjov:

Har inte spelat nåt av de men minns att jag var sugen på Madness Returns när det begav sig, såg väldigt trevligt ut. Synd att det aldrig blev av. Får knipa trean sen istället.

Varför inte spela 1an och 2an nu? Man får med 1an i de flesta utgåvor av Madness returns nu. Riktigt riktigt bra spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent
Skrivet av NuZ:

Kör själv bjj och gjort länge. Roligt med andra grapplers på FZ Men hur gör andra utgivare av klipp då som ibland innehåller sekvenser från riktiga slagsmål på gatan t.ex Gracies filmer?

Kul! Vart tränar du och hur länge är länge? Jag har hållit på i 11 år nu.

Bra fråga, men gissar att jag hade nog kunnat bestrida det och få rätt. Fast kände att om det ska vara så för mina egna klipp, kan de dra åt hvete.


signatur

"Writer and Fighter"

NuZ
Testpilot
Skrivet av Johlor:

Kul! Vart tränar du och hur länge är länge? Jag har hållit på i 11 år nu.

Bra fråga, men gissar att jag hade nog kunnat bestrida det och få rätt. Fast kände att om det ska vara så för mina egna klipp, kan de dra åt hvete.

I uppsala trakten om jag säger så. 8år i varierad mängd, ett av och på förhållande kan man kalla det. Blåbältad och tävlingarna går hyffsat bra. Nogi advanced men där går de sådär haha. De finns sånna ninjor bland grapplers Men älskar benlås så blivit en heldel SW här på senaste tiden tyvärr. Vi tränar tävlingsregler på klubben så benlås är ju uteslutet med gi även för de väldigt högt graderade. Förbundets regler är lite väl tycker jag


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

MEG
Medlem

HAHAHA ja gisses, väntar dock med spänd förväntan på tredje delen.


signatur

Death is only the beginning

Skribent
Skrivet av NuZ:

I uppsala trakten om jag säger så. 8år i varierad mängd, ett av och på förhållande kan man kalla det. Blåbältad och tävlingarna går hyffsat bra. Nogi advanced men där går de sådär haha. De finns sånna ninjor bland grapplers Men älskar benlås så blivit en heldel SW här på senaste tiden tyvärr. Vi tränar tävlingsregler på klubben så benlås är ju uteslutet med gi även för de väldigt högt graderade. Förbundets regler är lite väl tycker jag

Ah, jag tränar på Gracie Barra Umeå. Lilabälte med fyra streck så snart brunt antar jag. Själv tävlar jag inte, min kropp håller inte för det med fuckade knän och rygg. Så nöjer mig med att skicka ut de yngre i krig, är ju snart 40 själv. Håller med om reglerna inom IBJJF, är av åsikten att lär du dig benlås tidigt så lär du dig också försvara dem, men även klappa i tid så inga skador uppkommer. Vi har börjat köra en hel del nogi i år så jag filar på mina ben och fotlås.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av NuZ:

Kör själv bjj och gjort länge. Roligt med andra grapplers på FZ Men hur gör andra utgivare av klipp då som ibland innehåller sekvenser från riktiga slagsmål på gatan t.ex Gracies filmer?

Varför inte spela 1an och 2an nu? Man får med 1an i de flesta utgåvor av Madness returns nu. Riktigt riktigt bra spel

Äger varken ps3 eller 360 längre, har ingen pc heller så ärla rätt kört?

NuZ
Testpilot
Skrivet av gorbatjov:

Äger varken ps3 eller 360 längre, har ingen pc heller så ärla rätt kört?

Om du inte har PC så finns de för 199kr eller nått på xbox om du inte har skivan. Bakåtkompatibelt och riktigt kul spel. Annars funkar det på vilken brödrost som helst till dator. Spelat det bla. på min frus riktigt sega laptop. Äger det till PC och Xbox. Blivit så genom åren att man köper de på andra ställen också för det är så bra.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Om du inte har PC så finns de för 199kr eller nått på xbox om du inte har skivan. Bakåtkompatibelt och riktigt kul spel. Annars funkar det på vilken brödrost som helst till dator. Spelat det bla. på min frus riktigt sega laptop. Äger det till PC och Xbox. Blivit så genom åren att man köper de på andra ställen också för det är så bra.

Ok. Nej jag har ju varken pc, ps3 eller xbox. En brödrost har jag dock;-P. Får väl kanske bli en "genomspelning" på Youtube annars. Inte riktigt samma känsla men alltid nåt.

1
Skriv svar