Testa jumbodemo av Dragon Quest Builders 2 på pc

Robot
Testa jumbodemo av Dragon Quest Builders 2 på pc

Spelet släpps på Steam på tisdag.

#demo, #dragon-quest-builders-2


Medlem

Ser rätt kul ut - synd dock inte kampanjen gäller coop utan bara sandbox (eller har jag läst fel?)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ankh:

Ser rätt kul ut - synd dock inte kampanjen gäller coop utan bara sandbox (eller har jag läst fel?)

Näe du har rätt. Själv sitter jag som mod för DQB2's reddit-sida och Discord, och när den informationen kom fram blev de flesta väldigt besvikna.

Med det sagt, större delen av allt kreativt byggande gör man på en ö som agerar sandbox, så man spelar ju coop på det bästa stället. I kampanjen åker man runt till lite olika öar som alla agerar en viss typ av tutorial på hur man ska lösa den öns problem, och där bygger man mer utefter vad spelet vill. Man kan givetvis bygga vad man känner för där också, men inte så många som gör det då man vill ta sig vidare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Näe du har rätt. Själv sitter jag som mod för DQB2's reddit-sida och Discord, och när den informationen kom fram blev de flesta väldigt besvikna.

Med det sagt, större delen av allt kreativt byggande gör man på en ö som agerar sandbox, så man spelar ju coop på det bästa stället. I kampanjen åker man runt till lite olika öar som alla agerar en viss typ av tutorial på hur man ska lösa den öns problem, och där bygger man mer utefter vad spelet vill. Man kan givetvis bygga vad man känner för där också, men inte så många som gör det då man vill ta sig vidare.

Det lät iofs också rätt kul...men priset på spelet var mindre kul Nåja..blir att skaffa när det är på rea eller något sånt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

jbx
Medlem

Spelade de på Switch, riktigt underhållande, men för mig ett on the go spel. Kommer inte skaffa på PC.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar