Henry "Geralt" Cavill snackar Witcher och egna stunts hos Jimmy Kimmel

Robot
Henry "Geralt" Cavill snackar Witcher och egna stunts hos Jimmy Kimmel

Han visar även ett svärdsvingande nytt klipp.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Snubben har pondus.
Jag känner goda vibbar.

Medlem

Man kan bara älska Cavill.

Skribent

Klippet känns lite tunt. Inget motstånd i huggen, som om att han bara svingar i luften.

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Man kan bara älska Cavill.

Jepp, men Kimmel...är .... not so funny.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jonny Myrén:

Klippet känns lite tunt. Inget motstånd i huggen, som om att han bara svingar i luften.

Lite som spelen då.

Medlem

@Ankh

Kimmel är miljontals gånger bättre än Fallon iaf. Kimmel behöver inte alltid vara rolig och när han väl är det så känns det genuint.
Fallon känns det, tyvärr, oftast påklistrat på.


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

@Ankh

Kimmel är miljontals gånger bättre än Fallon iaf. Kimmel behöver inte alltid vara rolig och när han väl är det så känns det genuint.
Fallon känns det, tyvärr, oftast påklistrat på.

Ja Fallon är fruktansvärd!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Klippet känns lite tunt. Inget motstånd i huggen, som om att han bara svingar i luften.

... precis som i spelen Han bara dansar runt med svärdet. "He dices, he slices!"


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Lite som spelen då.

Skrivet av Mirage:

... precis som i spelen Han bara dansar runt med svärdet. "He dices, he slices!"

Ja, tyvärr får man väl säga. Har aldrig varit något fan av flaxandet med svärdet. Ge mig rediga hugg och lite tyngd för bövelen.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, tyvärr får man väl säga. Har aldrig varit något fan av flaxandet med svärdet. Ge mig rediga hugg och lite tyngd för bövelen.

Det finns, men inte som Witchers. De slåss inte på det viset


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Mirage:

Det finns, men inte som Witchers. De slåss inte på det viset

Jag vet inte om jag fick det intrycket av böckerna. Väldigt mycket mer eller mindre märkligt fotarbetade och hoppande fram och tillbaka, men jag tänkte mig själva svärdsvingandet på ett helt annat sätt än hur det ser ut i spelet.

1
Skriv svar