Uppgift: billigare Xbox Scarlett-konsol fortfarande aktuell

Robot
Uppgift: billigare Xbox Scarlett-konsol fortfarande aktuell
Medlem

Vore kul med en frågepoll här också. Kommer du köpa PS5 eller Xbox Scarlett eller osäker ännu.

Blir en PS5 för mig då jag lirar MicroSoft spelen till min PC och då SONY dundrar ut tunga exklusiva 1a partsspel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

PS5 för min del, då mina favoriter finns på playstation.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir nog ps5. Hoppade på denna konsolgeneration sent med Xbox One x. Och visst är det en fantastisk maskin men hade hellre spelat Playstations spelbibliotek. Eller så blir det ingen ny konsol. Spelar nästan bara på PC ändå

Medlem

Finns inget i pipeline:en från Xbox Game Studios som inte kommer att kunna spelas i 4k60fps på Xbox One X. Finns inget i denna pipeline som kommer krävas att en Scarlett eller Scarlett Mini (eller whatever) används. Heck finns super lite AAA exklusiva spel i denna pipeline förutom Halo Infinite, bara massa Game Pass utfyllnad. Så nej. NO Scarlett. Och vet ni vad. Microsoft/Xbox struntar fullständigt i om du köper deras konsoler eller ej. Bara du spelar spelen.

Medlem

Jag har för mig att Microsoft ångrade sig lite när dom släppte två olika Xbox 360, att det blev krångel för utvecklare. Vore konstigt att göra samma sak igen. Fast kanske har man lärt sig mer under den senaste tiden när två olika One funnits.

Den billiga 360 saknade ju dock hårddisk och var inte klenare, kanske svårare att koda runt en hårddisk än att skala ner på bildkvaliteten.

1
Skriv svar