Vilken nedläggning av ett spel har svidit mest?

Medlem

Starcraft: Ghost

Medlem
Skrivet av Shadee:

Utan tvekan detta spel för min del. Jag sitter fortfarande och hoppas att det ska släppas någon gång. Det lät som om de hade kommit väldigt långt med det.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Ett pek och klick spel av Pendulo Studios som har gjort några grymma sådana spel. Detta spel skulle vara mer för vuxen publik (18+) och skulle innehålla allt ifrån sex, pengar, hemliga organisationer och såna där roliga saker tyvärr blev spelet aldrig crowdfundat. Måste vara min största besvikelse av ett nerlagt spel.

Hoppsan, det där såg ju riktigt spännande ut, har aldrig hört talas om det men sörjer det redan

Medlem

Nedläggningen av Telltale games, det innebar ju slutet på så många potentiellt suveräna titlar.

Medlem

No One Lives Forever

saknaden för en 3a är stor.


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

ja 1313. jävla apor.

Tveksamt att de lades ned utan en god anledning.
Och av demot att dömma så var det snygg grafik med skräp till gameplay.

Medlem

Hellraid!

Techlands Diablo/Dying Light hybrid så magiskt ut! 4 player coop också! So sad...

Medlem

Det var ett stort spel som jag inte minns. Grejen med det var att det var ett livs simulator online. Man hjälpte till att bygga upp en stad typ. Tredje person. Man kunde skaffa jobb som polis, militär, läkare, hamnarbetare och med mera. Man kunde skapa en organiserad grupp som gjorde inbrott och rån. Det var hur stort som helst så man förstod att det skulle läggas ner. Tyvärr. Skulle ha kommit ut om något år tror jag. Det skulle aldrig blivit som gta online för utvecklarna skulle fixa något som straffade rejält om folk började flyga runt med flygplan och bombade allt. Dom hade en bra idé. Men det låter ju såklart som väldigt överambitiöst. Det var inte identity Eller real life

Medlem

Inget fan av moba, men Paragon var riktigt roligt att spela. RIP


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag skulle nog säga, Söldner 2. Uppföljare till Sölder: Secret Wars.

123
Skriv svar