"Jag har vatt i kanen, och lirat Minecraft"

Robot
"Jag har vatt i kanen, och lirat Minecraft"

Påvedömet har nu en egen server till spelet!

#minecraft, #vatikanen


Medlem

Klart dom ska ha en minecraft server, det är ju där barnen finns, med fokus på relationer som mål.

...

...

Medlem

Är väl bara två veckor sedan de senaste vittnesmålen angående vad prästerna utsätter pojkar i Vatikanen för.

"We want to create a safe environment for the kids".

Dårar.

Medlem

Väldigt svårt att lyssna på "nyhetsankaret". Hon låter som en berusad Siri.

Medlem

Här vill jag flika in att det inte är något krav på att vara pedofil för att bli katolsk präst.

Som med allt annat, så är det rötäggen som syns.

Sedan medger jag att katolska kyrkan verkar ha en större andel av dessa än genomsnittet.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Här vill jag flika in att det inte är något krav på att vara pedofil för att bli katolsk präst.

Som med allt annat, så är det rötäggen som syns.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Avstängd
Skrivet av burkmopp:

Klart dom ska ha en minecraft server, det är ju där barnen finns, med fokus på relationer som mål.

...

...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SNAP!!!!!!!!!!

Avstängd
Skrivet av Akronym:

Här vill jag flika in att det inte är något krav på att vara pedofil för att bli katolsk präst.

Som med allt annat, så är det rötäggen som syns.

Sedan medger jag att katolska kyrkan verkar ha en större andel av dessa än genomsnittet.

Pedofiler dras oftast dit det finns barn av uppenbara skäl: sporttränare för barn, förskolor, dagis, kyrkan, minecraft-servrar. Undrar när de börjar dyka upp på Fortnite eller kanske de redan är där?

Medlem

Jag ville bara ge den som kommit på rubriken en ordentlig komplimang. Gubbhumor är en konstform och något att värna om. Slut på meddelandet.

Medlem

@AplAy: Naturligtvis är det så. Jag ville bara poängtera att det är dumt att sätta likhetstecken mellan "Katolsk präst" och "pedofil".

Du kan såklart ersätta "Katolsk präst" med motsvarande manlig personal i dina andra exempel också. Det är lika dumt att sätta likhetstecken där.

Det är rötäggen som syns.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Nu blev man sugen på att bygga lite sattyg på den servern


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Pedofiler dras oftast dit det finns barn av uppenbara skäl: sporttränare för barn, förskolor, dagis, kyrkan, minecraft-servrar. Undrar när de börjar dyka upp på Fortnite eller kanske de redan är där?

De finns redan på fortnite. De är väldigt snabba på att hänga på trender som drar till sig barn.

Medlem
Skrivet av Akronym:

@AplAy: Naturligtvis är det så. Jag ville bara poängtera att det är dumt att sätta likhetstecken mellan "Katolsk präst" och "pedofil".

Du kan såklart ersätta "Katolsk präst" med motsvarande manlig personal i dina andra exempel också. Det är lika dumt att sätta likhetstecken där.

Det är rötäggen som syns.

Skillnaden är ju hur den katolska kyrkan har sköt alla fall med pedofiler.

Medlem

Hela tråden kan sammanfattas som sorglig, men sann


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Akronym:

Här vill jag flika in att det inte är något krav på att vara pedofil för att bli katolsk präst.

Som med allt annat, så är det rötäggen som syns.

Sedan medger jag att katolska kyrkan verkar ha en större andel av dessa än genomsnittet.

Fast problemet är ju inte bara rötäggen som syns, utan hur katolska kyrkan systematisk flyttat runt och skyddat rötäggen.

Medlem

BRB ska bara in och bygga en gigantisk penis.

MEG
Medlem
Skrivet av Arcadia:

BRB ska bara in och bygga en gigantisk penis.

Tänk på barnen


signatur

Death is only the beginning

Frilansare
Skrivet av Landelusen:

Jag ville bara ge den som kommit på rubriken en ordentligt komplimang. Gubbhumor är en konstform och något att värna om. Slut på meddelandet.

Tack! Värmer ett gubbhjärta.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Fast problemet är ju inte bara rötäggen som syns, utan hur katolska kyrkan systematisk flyttat runt och skyddat rötäggen.

Japp, samtidigt som man högt predikar att exempelvis homosexualitet är en dödssynd.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Fast problemet är ju inte bara rötäggen som syns, utan hur katolska kyrkan systematisk flyttat runt och skyddat rötäggen.

Jo, det är förvisso sant, men jag står ändå fast vid min ursprungliga poäng. Att kalla alla katolska präster för pedofiler är lika fel som att kalla alla SD-väljare för Nazister.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar