Kolla in Earthbreakers, ett FPS från gamla Westwood-utvecklare

Robot
Kolla in Earthbreakers, ett FPS från gamla Westwood-utvecklare

RTS-inspirerad Command & Conquer-flört?

#eartbreakers, #petroglyph


Medlem

C&C Renegade, mer eller mindre.

Releasehästryttare

Sega ni är, tipsade ju om detta för en vecka sen

Har alltid gillat konceptet men renegade va ju inte kul i mer än ett par timmar tyvärr, Testade även Renegade X när det va nytt men samma sak där, man tröttnar fort.

Snyggt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

C&C Renegade, mer eller mindre.

This.

Tyckte Renegade var ganska nice vad jag minns. Åtmintone då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Älskar FPS/RTS hybrid spel, så är galet hypad för det här. Hade gärna sett att det inte var cell-shadat, ser ju mer eller mindre ut som Borderlands... men när det kommer till den här spelgenren kan man inte vara för kräsen.

Medlem

Tänker på Natural selection <3 perfekt e-sport spel, men blev aldrig speciellt stort.

Medlem

Gillar idén men spelet ser inte kul ut tyvärr. Det ser för arkadigt ut för min smak. Ingen tyngd i något. Kanske förändras till nästa video man ser.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Renegade , vilket för mej var trevliga online minnen - kanske ett köp -den första för i år i så fall .

Medlem

Ge mig ett nytt Empire at War istället!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Efter Conan Unconquered har jag verkligen noll förtroende för Petroglyph. Mediokra!

Medlem

blir nog flopp precis som renegade


signatur

//monster

Medlem

Musiken och stilen var ju fin, men gameplay såg lite för fast paced arkadig ut för min smak. Men kan tänka mig att pröva bara för old times sake.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar