No Man's Sky-uppdateringen Synthesis har nu släppts

Robot
No Man's Sky-uppdateringen Synthesis har nu släppts

Mestadels putsning av existerande funktioner, men även lite nytt.

#Hello-games, #No-mans-sky, #nyhetstips


Medlem

Börjar bli dags att köra igång detta igen alltså. Speciellt nu när polarn blivit med ps4pro.
Lite sjysst coop i vintermörkret!

Medlem

Har ångrat mig så mycket att jag köpte det till Xbox efter VR uppdateringen 🙁

Avstängd

verkar inte alls ha släppts, iaf inte på Steam.

Skribent
Skrivet av Harmond:

verkar inte alls ha släppts, iaf inte på Steam.

Den ska ha släppts på alla plattformar den 28:e. I Steam-forumet verkar det även som att folk har tillgång till den. Prova att starta om Steam om den inte vill bli nedladdad.

Avstängd
Skrivet av Jonny Myrén:

Den ska ha släppts på alla plattformar den 28:e. I Steam-forumet verkar det även som att folk har tillgång till den. Prova att starta om Steam om den inte vill bli nedladdad.

Startat om Steam 5-6 ggr sedan igår, och låtit Steam kolla filerna till spelet också. Updates för detta spel är inställt på hi-priority också..

har 22gb ledigt, spelet borde väl säga till om det är för lite?

edit: äh får väl ta bort spelet helt och låta Steam ta hem det igen.. lite onödigt dock.. aldrig hänt förut med något spel.

Medlem
Skrivet av Harmond:

Startat om Steam 5-6 ggr sedan igår, och låtit Steam kolla filerna till spelet också. Updates för detta spel är inställt på hi-priority också..

har 22gb ledigt, spelet borde väl säga till om det är för lite?

Det var inte så stor patch i antal mb/gb
Men den är släppt på steam (min blev åtminstone uppdaterad)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

@Ankh:

tog bort spelet helt, lade in det igen.. kollar "updates" eller om det hette "patch notes" (in-game) står "Beyond update"... verkar inte gå att få Synthesis för mig. Jävligt skumt..

Medlem

@Harmond:

wtf? Skriv till dom och fråga vad som hänt. Det verkar ju onekligen underligt..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

@Ankh:

verkar som att Patch-notes skärmen i spelet inte är uppdaterad helt enkelt. min build verkar vara korrekt, stämde av den med vad Synthesis ska vara.

Medlem
Skrivet av Harmond:

@Ankh:

verkar som att Patch-notes skärmen i spelet inte är uppdaterad helt enkelt. min build verkar vara korrekt, stämde av den med vad Synthesis ska vara.

Skönt att höra! Have fun!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar