Red Dead Redemption 2 får modhanterare

Robot
Red Dead Redemption 2 får modhanterare

Installera och hantera flera olika moddar i en handvändning.

#red-dead-redemption-2


Medlem

När jag testade gta 5 online för första gången, så kom det en kille och spruuuutade pengar på mig. All progress tappade sitt syfte då.
Hoppas inte det händer samma sak här ^^''


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag har endast testat på modden som låter en byta ut karaktärsmodell etc, men spelet kraschar fortfarande för mig med jämna mellanrum Ibland kan jag spela en timme utan problem, andra gånger kraschar det efter någon enstaka minut. Det trots senaste uppdateringen och senaste drivrutinen från Nvidia.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Hur är det med FOVn på PC versionen? Tillgängliga inställningar etc. Lär väl komma en mod för det med som för GTA 5 innan Rockstar la till det i inställningarna.

Skrivet av marsson90:

Jag har endast testat på modden som låter en byta ut karaktärsmodell etc, men spelet kraschar fortfarande för mig med jämna mellanrum Ibland kan jag spela en timme utan problem, andra gånger kraschar det efter någon enstaka minut. Det trots senaste uppdateringen och senaste drivrutinen från Nvidia.

Jag tror problemet här är att du inte väntade på Steam versionen.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Hur är det med FOVn på PC versionen? Tillgängliga inställningar etc. Lär väl komma en mod för det med som för GTA 5 innan Rockstar la till det i inställningarna.

Jag tror problemet här är att du inte väntade på Steam versionen.

Nä. Problemet är att Rockstar släppte ett spel fullknökat med buggar plattformen det släpps på har inget med saken att göra.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inget ljud alls för mig då jag startar upp spelet tyvär. Någon annan med samma problem?

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag har endast testat på modden som låter en byta ut karaktärsmodell etc, men spelet kraschar fortfarande för mig med jämna mellanrum Ibland kan jag spela en timme utan problem, andra gånger kraschar det efter någon enstaka minut. Det trots senaste uppdateringen och senaste drivrutinen från Nvidia.

Läs officiella tråden hör på forumet.
Fick tips där att öka på page filen i Windows och det har fungerat galant efter det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Trevligt med stöd för moddare. Det kommer förlänga spelets livlängd med ett par år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av s3ng:

Hur är det med FOVn på PC versionen? Tillgängliga inställningar etc. Lär väl komma en mod för det med som för GTA 5 innan Rockstar la till det i inställningarna.

Jag tror problemet här är att du inte väntade på Steam versionen.

Det är visserligen skitsamma eftersom steamversionen ändå kräver rockstar launcher..

Medlem
Skrivet av marsson90:

Nä. Problemet är att Rockstar släppte ett spel fullknökat med buggar plattformen det släpps på har inget med saken att göra.

Om exakt samma spel släpps till PC två gånger med en hel månad mellan släppen så är det ju
rätt rimligt att spelet som du själv sa släpptes "fullknökat med buggar " är mindre trasigt efter
att utvecklarna har haft en månad på sig att patcha bort buggarna.

1
Skriv svar