Vilken slags spelare var du 2010? Och vilken är du 10 år senare?

Medlem

För 10 år sedan spelade jag all ledig tid som jag hade, ett förhållande senare och 2 barn så spelar jag nästan ingenting fast ibland tid finns. Jag blir väldigt intresserad utav spel och hypar spel. Men väl när spelen finns ute som köper jag dem inte och lägger det lite på is..... Tragiskt 😱😱

Spelen som spelades varierade från 5-6 år av wow, soulsborne spelen, en del jrpg, och ett och annat "hypat" spel man föll för.

Medlem

Spelar mindre än vad jag vill pga familj och barn, annars är det väl samma.
Sen spelar jag inte mmorpg längre, har man spelat wow, lotro och guild wars så har man typ spelat alla, det blir för repetitivt för min smak och är nog utbränd på den genren.

Medlem

WoW då och WoW nu! Troligtvis bästa spelet genom tiderna

Medlem

cs 1.6, BF, CoD och wow var det förr.. nu blir det mer management-företagsspel med kampanjer och SP generellt. Jag tror intresset för att leka krig har dött en hel del inom mig även om det blir lite sånt ibland, men det var näst intill utestlutande förr.

Transport Fever 2 släpps 11 december så det är man väldigt taggad på!

Medlem

Spelar ungefär samma typ av spel, men mycket mindre. Har 2 små barn och mer krävande jobb, så det jag orkar med är oftast slö-matcher i Overwatch, Hearthstone och/eller LoL.
Spelar samma TYP av singelplayer spel, men kanske bara en fjärdedel så många per år. Och har numera en ganska ålderstigen maskinpark. Har gått från Wii till Wii U liksom, men inte hoppat på senaste generationens konsoller.

Medlem

No life WoW, var nog det jag gjorde vilket har andrats men spelar samma typ av spel.

12
Skriv svar