CoD: Modern Warfare får mängder med gratis godis, med start nästa vecka

Robot
CoD: Modern Warfare får mängder med gratis godis, med start nästa vecka
NuZ
Testpilot

Låter för bra för att vara sant från Actiblizz?! Får se vad ett battlepass kostar i ett fullpris-spel och om vapen ingår är de ju p2w eller?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kommer nog bli toppen

Medlem

Så vitt jag förstår så ska vapnen alltid gå att få utan Battle pass. Faktiskt ett riktigt bra spel, och det kommer från en battlefield nörd 🤤

NuZ
Testpilot
Skrivet av eCore:

Så vitt jag förstår så ska vapnen alltid gå att få utan Battle pass. Faktiskt ett riktigt bra spel, och det kommer från en battlefield nörd 🤤

Ok så även om 6månader när jag kanske spelar nästa gång så kan jag fortfarande låsa upp de nya vapnen? Isåfall helt ok


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Väntar med spänning på fler slots för klasser, hörde att de håller på och fixar med det.

Medlem

Vänta vad... behöver man battle pass eller season pass eller gröna lund pass..!? Jag trodde allt skulle ingå och sånt där var borttaget.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ok så även om 6månader när jag kanske spelar nästa gång så kan jag fortfarande låsa upp de nya vapnen? Isåfall helt ok

Ja så tolkar jag det! Sen får väl dem som betalar för battlepass unika skins etc..

Känns som en helt okej lösning. 😊 Men man vet ju inte, dem kanske kastar in massor med 2x weapon exp boosters i betal passet och då känns det inte okej..

Medlem

Skulle kunna tänka mig att season pass kommer när de släpper battle royale

1
Skriv svar