Vi avslöjar ett av de nya korten från Hearthstone: Descent of Dragons!

Robot
Vi avslöjar ett av de nya korten från Hearthstone: Descent of Dragons!

Kortspelet får drakbesök i mitten av december.

#blizzard, #hearthstone


Releasehästryttare

Evolve shamaner slickar sig om läpparna!

Medlem

I kombination med Mind Control Tech så kanske man rent av lyckas sno en bra minion av motståndaren.

Men off topic: Herregud vad jag är trött på HS.

Releasehästryttare

@ClockWise: Denna expansionen är jag inte jätte sugen på heller, men ser fram emot kort bytet i standard nästa år.

Legends of runterra kan inte komma snart nog!

Medlem
Skrivet av ClockWise:

I kombination med Mind Control Tech så kanske man rent av lyckas sno en bra minion av motståndaren.

Men off topic: Herregud vad jag är trött på HS.

Mjae. Om de har ute en biffig snubbe så får du ju 75% chans att sno skräp.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

I kombination med Mind Control Tech så kanske man rent av lyckas sno en bra minion av motståndaren.

Men off topic: Herregud vad jag är trött på HS.

+1

Dock anser jag att battlegrounds är roande men börjar det kosta som arenan så lägger jag ner helt och hållet.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Mjae. Om de har ute en biffig snubbe så får du ju 75% chans att sno skräp.

Fast istället för att ha 1 minion mot minst 3, kommer du vända det till din favör med att själv ha 3 minions mot motståndarens 2. Det drar ner risken lite i att droppa denna minon överhuvudtaget, dock till en rätt dyrare kostnad såklart.

Skrivet av delli:

+1

Dock anser jag att battlegrounds är roande men börjar det kosta som arenan så lägger jag ner helt och hållet.

Har kört battlegrounds två gånger, blir galen på att det inte finns en "end turn". Sitta och vänta i 45 sekunder på nästa turn är helt hemskt. Tycker även det är dålig variation på korten, och oerhört svårt att vända när man ligger i underläge. Vissa heroes är klart starkare än andra också, och vissa minions är överlägsna många andra som finns att välja på i samma tier.

Men jag har bara kört 2 gånger, kom 3:a en och 5:e en tror jag. Så jag kanske bara har spelat för lite.

1
Skriv svar