Moddarna har tagit sig an Jedi Fallen Order

Robot
Moddarna har tagit sig an Jedi Fallen Order
Skägg.
10 Chambers

Lightsaber dingdong!?


signatur
NuZ
Testpilot

Robes istället för Poncho någon?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Fz recension efter muschtaschmodden:
+moppefjun!

Nej, men de kan gärna lägga till möjligheten att kunna warpa tillbaka till skeppet efter mission objective är klart.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

NuZ
Testpilot
Skrivet av magma:

Fz recension efter muschtaschmodden:
+moppefjun!

Nej, men de kan gärna lägga till möjligheten att kunna warpa tillbaka till skeppet efter mission objective är klart.

Nej tack! Då missar man mycket av de som gör Metroidvania spelen så bra när de har gjort banorna som de har gjort. Går mycket fort med genvägarna man låser upp. Oftast bara någon minut tillbaka.

Dock så bör de lägga till ”skip cutscene” för oss speedrunners. Blir träligt att se samma 4min video om o om igen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Stämmer det att kontrollerna är lite si sådär med mus och tangentbord? Isåfall vore en mod som löser det intressant..

Medlem
Skrivet av NuZ:

Nej tack! Då missar man mycket av de som gör Metroidvania spelen så bra när de har gjort banorna som de har gjort. Går mycket fort med genvägarna man låser upp. Oftast bara någon minut tillbaka.

Dock så bör de lägga till ”skip cutscene” för oss speedrunners. Blir träligt att se samma 4min video om o om igen

Får kolla lite på videor på tuben. Jag har inte hittat något annat än kosmetiskt och loggar (där sistnämnda förvisso kan vara intressanta tillägg till storyn). Det är någonting bisarrt med bandesignen som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Det är synd för resten av spelet är fullkomligt fantastiskt och star-wars magin finns där. Det kan ju vara ovana (som nämnts tidigare), men jag finner det ändå märkligt då jag inte har några som helst problem med spel som system shock I och II, doom 64 och neverwinter nights.

Ja, det kan jag hålla med om.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

NuZ
Testpilot
Skrivet av magma:

Får kolla lite på videor på tuben. Jag har inte hittat något annat än kosmetiskt och loggar (där sistnämnda förvisso kan vara intressanta tillägg till storyn). Det är någonting bisarrt med bandesignen som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Det är synd för resten av spelet är fullkomligt fantastiskt och star-wars magin finns där. Det kan ju vara ovana (som nämnts tidigare), men jag finner det ändå märkligt då jag inte har några som helst problem med spel som system shock I och II, doom 64 och neverwinter nights.

Ja, det kan jag hålla med om.

Ja det är sant, Jag tycker genvägarna är otydliga. Hur tydligt som helst att man låst upp en genväg men man ser inte direkt vart den går. Där gjorde ett annat spel av samma typ, Dark souls ett, ett riktigt bra jobb. Ja helt fantastiskt spel och hoppas de lägger till att man kan hoppa över dem. Även om de är bra så blir de tjatigt 20e gången man ser den samma kväll Ja loggar vore nått också


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Moddar kan nog få mig att spela vidare, något med hans utseende störde mig...vet inte varför. Man vill ju också ha lite mer ”force powers” nu har jag inte spelat långt, 1-2 timmar kanske, men jag vill skjuta blixtar som kejsaren! Vet inte hur mycket som låses upp senare?

NuZ
Testpilot
Skrivet av rolar:

Moddar kan nog få mig att spela vidare, något med hans utseende störde mig...vet inte varför. Man vill ju också ha lite mer ”force powers” nu har jag inte spelat långt, 1-2 timmar kanske, men jag vill skjuta blixtar som kejsaren! Vet inte hur mycket som låses upp senare?

Spelet är canon så det kan du glömma. Men med moddar så kan du nog börja göra vad du vill när de kommer något som passar dig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Spelet är canon så det kan du glömma. Men med moddar så kan du nog börja göra vad du vill när de kommer något som passar dig

Vad menar du med Canon? Kanon? eller är det något nytt uttryck jag missat? 😝

NuZ
Testpilot
Skrivet av rolar:

Vad menar du med Canon? Kanon? eller är det något nytt uttryck jag missat? 😝

Canon betyder att det följer officiell lore (världen, mytologin, historian, utspelar sig samtidigt som filmerna osv.). Battlefront 2 t.ex är legend, inte en del av Star Wars officiella lore

Finns Wookiepedia om du vill djupdyka i lore och mytologi runt star wars #nörderier


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar