Remedy (Control, Alan Wake, Max Payne) har en ny berättelse på gång

Robot
Remedy (Control, Alan Wake, Max Payne) har en ny berättelse på gång
KoP
Medlem

Alan Wake 2? Pliiiz.

Medlem

Spelar ingen roll vad det blir/är, tycker de har en bra och hyfsat jämn nivå på sina spel. Har iofs inte spelat deras senaste alster, Control, men den verkar ju vara bra mottaget för det mesta.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Max Payne? Samarbete med R*?

Medlem

Synd att R* äger rättigheterna till Max Payne. Hade mer en gärna sett Remedy studion snickra ihop Max Payne spelen på heltid. Max Payne 3 från R* var ett bra spel men kändes inte riktigt som ett MP spel. Avskydde de snabba klippningarna i cinematics som var väldigt irriterande. Sedan var Brasilien som huvudplats inte lika bra som ett mörkt New York city.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av KoP:

Alan Wake 2? Pliiiz.

Alan Wake är ett av dom bästa spelen jag har haft nöje att spela, och det spelet håller i högsta grad fortfarande idag. Spelas rätt regelbundet när humöret slår till, så en uppföljare skulle jag också gärna vilja se

Tyvärr blir det nog så att det blir en annan protagonist får ta vid är jag rädd för :/


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Hoppas på något nytt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskar allt med Remedy... har dock inte spelat Control men jag HINNER inte... gah!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

De gör roliga spel så ska bli kul o se vad de hittar på härnäst.
Jag fattade dock nada av control's story men det var kul o spela haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar