Kämpa mot lera och strålning i Spintires-expansionen Chernobyl

Robot
Kämpa mot lera och strålning i Spintires-expansionen Chernobyl

För radioaktivt timmer är tydligen något som efterfrågas.

#Oovee-games, #Spintires


Medlem

Tummen upp för teasern 👍🏻

Medlem

finner det roligt att Spintires får DLC när typ jag och mina polare bytte till Mudrunner för att spintires hadde typ dött.

Skribent
Skrivet av Duke_Gamer:

finner det roligt att Spintires får DLC när typ jag och mina polare bytte till Mudrunner för att spintires hadde typ dött.

Ja hela soppan kring spintires har varit jäkligt märklig.

Medlem

Så synd att Spelet typ är dött. Var ju knappt något nytt i Mudrunners.. är det bara en ny karta i detta eller?

Medlem

Bortsett från den här expansionen.
Vad ska man köpa för spel.
Spintires eller mudrunners?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Bortsett från den här expansionen.
Vad ska man köpa för spel.
Spintires eller mudrunners?

MudRunner, har bra mkt mer innehåll och gratis dlcs samt aktiv community. MudRunner är den aktiva medans oovee försöker mjölka det sista ur spintires.

Btw så kommer MudRunner 2 med snö, lera samt frakt av olika grejer än bara timmer snart.

Medlem

Har för mig att jag köpte det på Xbox one x. Mudrunner då och inte spintires, eller tänker jag fel där?

Vet inte hur det ser ut med Dlc osv till konsollversionen?

Medlem
Skrivet av Timotheus:

MudRunner, har bra mkt mer innehåll och gratis dlcs samt aktiv community. MudRunner är den aktiva medans oovee försöker mjölka det sista ur spintires.

Btw så kommer MudRunner 2 med snö, lera samt frakt av olika grejer än bara timmer snart.

Tack för svar.
Mudrunner 2 ett eget spel eller en uppdatering till befintliga spelet?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det som är så jävla tråkigt tycker jag vissa spel behöver inte en uppföljare jag menar Mudrunner skulle kunna spelas några år till. Jag menar SnowRunner kan lika gjärna vara en stor DLC.

Samma saker med Overwatch 2 och Path of exiles 2 efter som dom säger att dom ska höra ihop med första spelet så varför görs dom inte till DLC.

Jo anledningen gör dom det till DLC så kan dom inte sälja skiten för 59.99 jag menarr ingen kommer köpa en DLC för 59.99 när DLC ofta kostar mellan 5.99 till 29.99 euro.

1
Skriv svar