Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot bygger ut Borderlands 3

Robot
Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot bygger ut Borderlands 3

Borderlands 3 har också gratishelg på konsol.

#borderlands-3, #dlc, #gearbox-software


Medlem

gillar borderlands 3 men det är alldeles för lite karaktärer och om så möjligt lite för lesbiskt.

Medlem

Fan alltså, Patchen som kom igår ser skitbra ut på pappret men den pajar ju lika mycket saker som den fixar...

Typ massa anointments och vapenskills som inte funkar, Guardian rank är trasig, en del skills fixades, en del skills pajades... FFS GBX har ni hört talas om QA?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Fan alltså, Patchen som kom igår ser skitbra ut på pappret men den pajar ju lika mycket saker som den fixar...

Typ massa anointments och vapenskills som inte funkar, Guardian rank är trasig, en del skills fixades, en del skills pajades... FFS GBX har ni hört talas om QA?

Billigare om de betalande kunderna testar åt dem


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Billigare om de betalande kunderna testar åt dem

Fattar inte vad du menar? Om man inte betalar är man väl inte en kund?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Fan alltså, Patchen som kom igår ser skitbra ut på pappret men den pajar ju lika mycket saker som den fixar...

Typ massa anointments och vapenskills som inte funkar, Guardian rank är trasig, en del skills fixades, en del skills pajades... FFS GBX har ni hört talas om QA?

Jo jag märkte det också. Helt suveränt med så mycket mer bank space, men uhm 300 slots i EN ENDA tab? Kunde de inte åtminstone gett oss 6 x 50 istället? D v s sex tabs som man kan namnge. Då kommer man ju dessutom runt problemet med att banken numera är account shared.

Statsen från Guardian ranks funkar tydligen fortfarande, det är "bara" skillsen som inte funkar (aim down sights i downed state t ex.). Visserligen en massiv patch som de ville få ut fort, men t o m ett mikroskopiskt QA-team hade hittat majoriteten av buggarna på studs.

Skrivet av FejkFejksson:

Fattar inte vad du menar? Om man inte betalar är man väl inte en kund?

Det är inte det han säger, "betalande" avses som förstärkning av det faktum att det är kunderna som får stå för, till synes, 100% av buggletandet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Zymac:

Fan alltså, Patchen som kom igår ser skitbra ut på pappret men den pajar ju lika mycket saker som den fixar...

Typ massa anointments och vapenskills som inte funkar, Guardian rank är trasig, en del skills fixades, en del skills pajades... FFS GBX har ni hört talas om QA?

Ja fan vad trött jag blir på gearbox, nu ska man vänta på saker att åtgärdas till nästa patch... Bara för att få nya problem... Suck

1
Skriv svar