Age of Empires IV är inte uteslutet på ett Xbox-format

Robot
Age of Empires IV är inte uteslutet på ett Xbox-format

Prio ett är pc, men man stänger inga konsoldörrar.

#age-of-empires-iv, #pc, #relic-entertainment, #rts, #xbox


Skribent

Det beror dock helt på kontrollerna, men Halo Wars tex visar att det definitivt är görbart. Så why not? Lämna över portningen till det teamet så kan det blir bra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hoppas! Civ 6 kommer ju nu till helgen, (tror jag?) ska bli spännande och se hur det fungerar.

Avstängd

"Pengadörrar" är ordet ni var ute efter!

Avstängd
Skrivet av AplAy:

"Pengadörrar" är ordet ni var ute efter!

Nämn gärna någon utvecklare eller publisher som gör spel utan tanken att tjäna pengar.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Johlor:

Det beror dock helt på kontrollerna, men Halo Wars tex visar att det definitivt är görbart. Så why not? Lämna över portningen till det teamet så kan det blir bra.

Jag hoppas det. Jag tycker Halo Wars funkar bra på xboxen. Skulle bli kul att inte behöva uppgradera min gamla stationära (fx-6300@4.5ghz, 8gb, 750gt ti??) Grafikkortet är jag osäker på, kommer inte ihåg om den heter exakt så.
Lite besviken dock, jag tror jag gillade 1:an mest eftersom det kändes som om man gick igenom olika epoker, kontra 3:an och 2:an. Synd att empire earth 3 var en sån besvikelse.

Skribent
Skrivet av YmerXE:

Jag hoppas det. Jag tycker Halo Wars funkar bra på xboxen. Skulle bli kul att inte behöva uppgradera min gamla stationära (fx-6300@4.5ghz, 8gb, 750gt ti??) Grafikkortet är jag osäker på, kommer inte ihåg om den heter exakt så.
Lite besviken dock, jag tror jag gillade 1:an mest eftersom det kändes som om man gick igenom olika epoker, kontra 3:an och 2:an. Synd att empire earth 3 var en sån besvikelse.

Håller med om Empire Earth. Dock så gillade jag 2:an för just skalan på saker, borgarna man kunde bygga etc.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Håller med om Empire Earth. Dock så gillade jag 2:an för just skalan på saker, borgarna man kunde bygga etc.

Var ett grymt spel, något som borde bli remastered också

1
Skriv svar