Datorn för trög för Red Dead 2? Spana in This Land Is My Land

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Talie:

Heter spelet inte "This Land Is My Land"?

Haha, jo. Ingen märkte något förrän nu


signatur
Medlem
Skrivet av Mirage:

Ingen skillnad. Lättkränkt är lättkränkt. Påtänkt eller inte, det var en rolig underrubrik och folk är för känsliga.

Det kan nog behövas en gnutta extra empati och känslighet i den här välden för att balansera ut sådana som dig lite. Jaja, visst var det en rolig underrubrik, det kan jag hålla med om

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det kan nog behövas en gnutta extra empati och känslighet i den här välden för att balansera ut sådana som dig lite. Jaja, visst var det en rolig underrubrik, det kan jag hålla med om

Så nu är jag oempatisk för att jag inte vill låta lättkränkta styra min vardag? Det behövs mindre lättkränkta människor...


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Så nu är jag oempatisk för att jag inte vill låta lättkränkta styra min vardag? Det behövs mindre lättkränkta människor...

Så du tar illa upp för att andra tar illa upp?

Medlem
Skrivet av Thane:

Så du tar illa upp för att andra tar illa upp?

Nej, jag blir mer måttligt irriterad på att de, som de facto är de oemptatiska, tycker att alla andra är oempatiska för de inte ändrar sig så som de vill du ska vara, och de skiter i hur du känner.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av roftg:

Jo det behöver det vara, särskilt när FZ själva skriver något, dom är ju så duktiga på att påpeka när vi användare skriver stötande saker.. att sen komma med näsan i vädret och utrycka sig sådär, det är riktigt fult och nedvärderande mot andra tycker jag.. alla är inte priviligierade och jobbar på en spelredaktion, alla har inte två föräldrar, alla har inte välbetalda jobb..alla har inte råd att maxa rd2,..poor man redemption, fuck you FZ,

vad snackar du om?

Medlem

Detta hade jag missat helt. Jag tycker att Red Dead Redemtion 2 (körde på PS4) är det överlägset bästa spelet som har gjorts på alla Playstation någonsin. Och nu ser jag att detta finns. Jag har inte spanat in det än, men ska göra det på Youtube bland annat nu direkt. Någon som provat och kan rekommendera?

Jag såg den tidigare idag på ett reklamklipp på Youtube. "This is not my land", men det ser ju precis ut som RDR2 tänkte jag. Vad är detta för skum reklam? JAHA RDR2 fast ändå inte? hmm

12
Skriv svar