Quiz – Vad kan du om fördröjda uppföljare?

Robot
Quiz – Vad kan du om fördröjda uppföljare?

Half-Life och Shenmue gör comeback! I veckans quiz spanar vi in senkomna uppföljare.

#fz, #quiz


Medlem

5/10


signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: ASUS RTX 3060Ti Strix OC | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Inaktiv

3 av 10. För övrigt kan jag inte minnas en quiz på fz där t ex ”hur många år mellan släppen” svaret alltid är X och de andra alternativen alltid är X-1 och X+1, alltså svaret är det mittersta alternativet

Medlem

"kofötter och sånt"

Gen
Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

"kofötter och sånt"

Gissade faktiskt på det vilket resulterade i fantastiska 3/10

Medlem

4/10 Korrekta svar!

Många spel jag aldrig spelat, noll koll.


signatur

I drank what?

Medlem

Heh "De som väntar på något gott väntar inte på..."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

10 av 10. Jag gillar att vänta.

Medlem

5 av 10 kunde blivigt 6 av 10 men trodde fan det var 99 duke nukem anonserades ut inte 97 . Dåligt minne

Medlem

Alltså jösses, 10/10, på ren jäkla tur. 3/10 rena gissningar.
/flex
My 15 minutes of fame! Or less.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Du ger aldrig upp! Du väntade i 26 år på Wasteland 2 och kan såklart vänta i 260 år på Half-Life 3.

::::::: Det gick ok ::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar