Recension – Superliminal

Robot
Recension – Superliminal
Medlem

Epic Game Store.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Epic Game Store.

Ja, det är ju tråkigt men om man inte har bråttom och inte vill handla hos Sweeny så läste jag detta på Pillow Castles twitter:

Current launch plans:
- First, we'll be launching on the Epic Game Store.
- Soon after that, we'll be out on consoles.
- A year after launch, we'll be on most major PC platforms, including Steam.

Vi får hoppas att det fortfarande stämmer.

Medlem

Kul, men lite kort (2h) för vad det kostar (130kr) (jaja, jämfört med en biofilm är det ungefär samma )

Inaktiv
Skrivet av Steffe@Swec:

Kul, men lite kort (2h) för vad det kostar (130kr) (jaja, jämfört med en biofilm är det ungefär samma )

Precis man får väl se det som en upplevelse mer än ett "regelrätt" spel i den bemärkelsen. Jag är hursomhelst sugen och gillar både längden och prislappen på spelet, känns perfekt att dra igenom en fredagkväll eller så

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Precis man får väl se det som en upplevelse mer än ett "regelrätt" spel i den bemärkelsen. Jag är hursomhelst sugen och gillar både längden och prislappen på spelet, känns perfekt att dra igenom en fredagkväll eller så

Säger inget specifikt, men det är en del tänkvärda saker i spelet också ;p

Medlem

Borde jag veta vad en 'sömnanstalt' är?


signatur

subterranean homesick alien

Skribent
Skrivet av Anton Q:

Borde jag veta vad en 'sömnanstalt' är?

Nej, det är nog inget vedertaget begrepp. Men det är i alla fall där man befinner sig i spelet, nåt slags labb/anstalt där man experimenterar med drömmar. Lite lagom flummigt.

Medlem
Skrivet av André Granroth:

Nej, det är nog inget vedertaget begrepp. Men det är i alla fall där man befinner sig i spelet, nåt slags labb/anstalt där man experimenterar med drömmar. Lite lagom flummigt.

Det låter ju väldigt läskigt men också hemskt mysit samtidigt.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar