Counter-Strikes poliser och terrorister får riktiga namn

Robot
Counter-Strikes poliser och terrorister får riktiga namn

20 år efter släppet röjer Valve anonymiteten hos brottsbekämparna och elakingarna.

#counter-strike-global-offensive


Medlem

Kan ju lätt bli rasistisk underton när alla terrorister heter Ahmed, Muhammed, Osman osv, medans alla CT heter Wayne, Butch, Bruce osv.

Medlem

Känner mig fan lite besviken på mig själv när jag inte kan välja vilken karaktär jag brukade köra med, eller knappt ens vilka som är vilka.

Medlem

Men inte kunde man välja karaktär? Eller vart gör man det? Jag lirade igår och blev helt paff hur spelet såg ut nu men hittade inte att man kunde byta gubbe.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Man valde ju olika karaktärer på olika banor så att man skulle smälta in maximalt!

Avstängd

Jag minns att jag alltid körde den där snöklädda terrorirten, Arctic(?) som T (1,3) och 2,3 som CT (minns ej vad den hette, men såg nice ut) i CS1.3-1.6.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Men inte kunde man välja karaktär? Eller vart gör man det? Jag lirade igår och blev helt paff hur spelet såg ut nu men hittade inte att man kunde byta gubbe.

Det är skins, du låser antingen upp dem en åt gången via Operation-uppdrag (och utmaningar) eller köper direkt från Steam-marknaden.

1
Skriv svar