Blair Witch skrämmer (måttligt?) på Playstation 4 i december

Robot
Blair Witch skrämmer (måttligt?) på Playstation 4 i december
Medlem

En vr version hade suttit som ett smäck tror jag

Medlem
Skrivet av PontusT:

En vr version hade suttit som ett smäck tror jag

Håller med. Hade varit fett


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Gav spelet en 3a. Att ange en 1a i betyg som de flesta gjort känns lite väl extremt.

Äger Steam versionen men har inte klarat ut det ännu. Lätt att gå vilse i skogen o inte veta riktigt vad man ska göra för att komma vidare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

5/5 för min del. Årets hittills bästa spel.

Medlem

Jag orkade inte ens spela klart spelet, så långdraget blev det. Det här var inte alls lika bra som förväntningarna / hypen sa att det skulle bli.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Formligen älskar detta gängs andra spel de gjort. Ingen hanterar psykologisk horror som dem så ser fram emot detta faktiskt trots de ljumna betygen. Även layers of fear 2 fick ljumna betyg men har haft hur roligt som helst med det.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar