Ännu en försäkran om att Dead Island 2 faktiskt existerar

Robot
Ännu en försäkran om att Dead Island 2 faktiskt existerar
Medlem

Må hända att världen är en eländig plats, men är mänskligheten verkligen så elak att vi förtjänar detta straff i form av en uppföljare på vad som måste vara det värsta i spelväg vi fått se i modern tid?


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Släppas gör det nog. Sedan får vi se.


signatur

Niet.

Medlem

Tror inte folk lär bry sig allt för mycket när det väl släpps, zombies var populärt för några år sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Det kommer floppa, zombies var populärt 2019 ... Oh, wait ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas det släpps och att det inte floppar.
Men det är väl en högoddsare numera.

Medlem

Är lite som Duke Nukem Forever fast utan att någon faktiskt väntar på det.

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Tror inte folk lär bry sig allt för mycket när det väl släpps, zombies var populärt för några år sen.

Tror framförallt att folk har emigrerat till Dying Light serien som är brutalt häftigt. Dying Light 2 lär säljas i bra många miljoner nästa år. Kommer iaf ge Dead Island 2 en chans när det, eller om det kommer ut. Gav faktiskt Homefront: The Revolution en chans där just DamBuster Studios även där tog över spaden efter att spelet hamnat i trubbel o utvecklare hoppade av projektet. Jag hade faktiskt ganska kul med spelet trots problem med AI och uppdragsstruktur.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Många väntar på detta faktist, precis som dying light.

Dock krävs ju förbättringar ifrån 1an och riptide som gjorde spelet lite tröttsamt efter långt spelande.

Medlem

Var väll dying light utvecklarna som gjorde första spelet?
Så ur dead Island föddes sen bättre dying light.
Tror dead Island får gå vidare på mer komedi som det verkade vara där i ett tidigare skede.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Tror inte folk lär bry sig allt för mycket när det väl släpps, zombies var populärt för några år sen.

Tror du har fel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av N_micke:

Må hända att världen är en eländig plats, men är mänskligheten verkligen så elak att vi förtjänar detta straff i form av en uppföljare på vad som måste vara det värsta i spelväg vi fått se i modern tid?

Dead Island 2 är inte en uppföljare på DaiKatana?

Det är dock intressant att innan Dead Island 2 släpps, hinner utvecklarna av Dead Island 1 släppa Dying light 1 & 2. Skickligt där, Koch.


signatur

I drank what?

Medlem

Dead Island 1 är det roligaste Co-op spelet jag spelat. På riktigt, att springa och drop kicka zombies och hitta på dumheter med en vän eller flera var riktigt riktigt roligt. Alltså, skrikskratt, spela spel på 90-talet med vänner vid TV roligt, inte nutidens hehe ja det var ju bra-spelupplevelse.

Jag hoppas tvåan bygger vidare på samma dumheter och att det är omedvetet lika kluvet mellan en super seriös story och sen prowrestling möter machete gameplay.

Medlem
Skrivet av sarlucic:

Dead Island 1 är det roligaste Co-op spelet jag spelat. På riktigt, att springa och drop kicka zombies och hitta på dumheter med en vän eller flera var riktigt riktigt roligt. Alltså, skrikskratt, spela spel på 90-talet med vänner vid TV roligt, inte nutidens hehe ja det var ju bra-spelupplevelse.

Jag hoppas tvåan bygger vidare på samma dumheter och att det är omedvetet lika kluvet mellan en super seriös story och sen prowrestling möter machete gameplay.

Håller med dig om att det de första två är riktigt kul i Co-op.
Har spelat igenom dem med 3 polare.
Spelet är jävligt tråkigt själv, men som coop är det underbart. Buggigt som faan och lite enformigt efter ett tag... men riktigt jävla kul!

Medlem
Skrivet av N_micke:

Må hända att världen är en eländig plats, men är mänskligheten verkligen så elak att vi förtjänar detta straff i form av en uppföljare på vad som måste vara det värsta i spelväg vi fått se i modern tid?

Jag har kört igenom liret 3ggr med en polare i coop... kanske inte spelet faller i allas smak, men värsta? Då har du verkligen inte spelat många spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av N_micke:

Må hända att världen är en eländig plats, men är mänskligheten verkligen så elak att vi förtjänar detta straff i form av en uppföljare på vad som måste vara det värsta i spelväg vi fått se i modern tid?

Inte ens i närheten av värsta.

Medlem

Älskar L.A-settingen, hoppas de lyckas till slut men förväntningarna är toklåga

1
Skriv svar