Stardew Valleys 1.4-uppdatering blir riktigt matig

Robot
Stardew Valleys 1.4-uppdatering blir riktigt matig

Buggfixar, nytt innehåll och allmän polering.

#Sickhead-games, #Stardew-valley


Medlem

Gäller detta inte Switch?

Skribent
Skrivet av lasselason:

Gäller detta inte Switch?

My bad, missade att kryssa i Nintendo. Borde komma i anslutning till de andra konsolversionerna.

Geeks Gaming

Herrejisses vad detta får uppdateringar fortfarande! Det känns som ett nytt spel varje stor uppdatering.
Kärlek åt den bekymrade apan ❤️❤️

Avstängd

kanske dags att börja spela det då, haft sedan det kom ut, bara spelat någon timme för att förstå gameplay osv..

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

My bad, missade att kryssa i Nintendo. Borde komma i anslutning till de andra konsolversionerna.

Ok, tack!🙂

Medlem

Bra med mer End Game, nån riktigt fet slutboss, där man måste vara ett 60 player guild för att besegra.

Medlem
jbx
Medlem

Ett av de spelen jag lagt mest timmar på de senaste 10 åren. Ligger och nosar på topp tre av mina bästa spel någonsin. Enkelheten och charmen gör det.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Håkan:

Bra med mer End Game, nån riktigt fet slutboss, där man måste vara ett 60 player guild för att besegra.

Dags å racea om world first på Stardew Raids nu då :^)

Medlem

Köpte det billigt både till PS4 & PC, men inte lagt så mycket tid på det. Föll för hur många som beskriver det som ren terapi. Fullständigt övertygad om att jag kommer att "behöva det" någon dag. Sjukskriva mig och spela någon vecka när vinterångesten kommer, eller åldern gör sig påmind.
Jag hade för mig att jag läste för några månader sedan att han var "färdig" med spelet och nu skulle det inte komma något mer till det. Härligt att se sådana här projekt som bara "funkar" fortfarande lyckas. Kastar gärna lite pengar på det.

1
Skriv svar