Death Stranding-tävling – vinn spelet och Hemliga Väskan™!

Robot
Death Stranding-tävling – vinn spelet och Hemliga Väskan™!

Delta i vår mest icke-digitala tävling någonsin.

#death-stranding, #playstation-4, #ps4, #tävling


Medlem

Jag går all in i hopp om att vinna.
Jag ska gå hela vägen dit med brevet balanserandes på min ryggsäck, så att jag verkligen lever och andas death stranding.

Lycka till alla.


signatur

"High life on low budget"

Redaktör
Skrivet av bent toe:

Jag går all in i hopp om att vinna.
Jag ska gå hela vägen dit med brevet balanserandes på min ryggsäck, så att jag verkligen lever och andas death stranding.

Lycka till alla.

Ser fram emot att få ett en kubikmeter tjockt brev i lådan!


signatur
Medlem

Postad och klar! Håller tummarna

Medlem

Keep on keeping on!

Redaktör
Skrivet av Alienshade:

Keep on keeping on!

Du, för Curtis-referenser får man en extra stor, extra falsettig guldstjärna.


signatur
Medlem

Kommer ni ha en sådan tumbla som dom hade i Bingo Lotto? För att få bra slumpmässighet i plocket av vykort?

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Kommer ni ha en sådan tumbla som dom hade i Bingo Lotto? För att få bra slumpmässighet i plocket av vykort?

Vi brukar låta tombolan avgöra hur vi ska göra för att dra en vinnare.


signatur
Medlem

Ska bli intressant att se om posten reder ut mitt lilla slarvfel. Insåg på efterhand att jag råkat skriva "Gumhornsgatan" istället för "Gumshornsgatan", det blir som ett litet lotteri i sig kan man säga!

Medlem

Hur många brev får man skicka? 😉


signatur

Kunskapsförmedlare.

Redaktör
Skrivet av lampis:

Hur många brev får man skicka? 😉

Tävlingsjuryn hälsar att den kanske inte kommer uppskatta att se samma nick i fler än ett brev.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Jag tänkte nästan det. 😂


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Är det fortfarande lite kinkit att skicka brev med vit dekorativ snö på insidan? En medlem som identifierar sig skulle väl aldrig..

Medlem

signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Mitt brev är jiffypåsen med 300 kronor i. *blink, blink*

Nu är det gamla hundringar som inte är giltiga längre, men det mutan tanken som räknas.

Medlem

" (vi tar inte ansvar för eventuella bekymmer på vägen)"

Det här var väldigt bra att veta. Spelar det ens någon roll?


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Är inte alls intresserad av detta spel för att tydligen så kan man bara springa bort från farorna och gubbarna som vill ha dina lådor är stendumma. Spelet hade lika gärna kunna vara POSTNORD simulator med lite berättelse och sura gubbar och kärringar längst resans gång. Jag gillar inte spel där man hamnar i ''farliga'' situationer som man bara kan vandra bort om man inte vill slåss, vad är då meningen med att slösa tid på att slåss när man kan fortsätta spela som en postgubbe? När jag blir uttråkad i ett spel så börjar jag att experimentera för att se vad man kan och inte kan göra, att kunna springa bort från faran förstör hela idén med att ens vilja experimentera.

Tråddemonen
Testpilot

Saftigt pris, men tyvärr så är jag bara bra på att skriva trådar och inte brev.

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Mitt brev är jiffypåsen med 300 kronor i. *blink, blink*

Nu är det gamla hundringar som inte är giltiga längre, men det mutan tanken som räknas.

Både mutor och mutor är gångbara hos oss.

Skrivet av Dohman:

" (vi tar inte ansvar för eventuella bekymmer på vägen)"

Det här var väldigt bra att veta. Spelar det ens någon roll?

Nej.

Skrivet av Zimpan:

Saftigt pris, men tyvärr så är jag bara bra på att skriva trådar och inte brev.

https://i.imgur.com/EooMNCv.gif?noredirect

Snårigt. Men om du skriver "trådar" i ett brev och undertecknar med ditt FZ-användarnamn, då?


signatur
eld
Medlem
Skrivet av Jeehao:

Är inte alls intresserad av detta spel för att tydligen så kan man bara springa bort från farorna och gubbarna som vill ha dina lådor är stendumma. Spelet hade lika gärna kunna vara POSTNORD simulator med lite berättelse och sura gubbar och kärringar längst resans gång. Jag gillar inte spel där man hamnar i ''farliga'' situationer som man bara kan vandra bort om man inte vill slåss, vad är då meningen med att slösa tid på att slåss när man kan fortsätta spela som en postgubbe? När jag blir uttråkad i ett spel så börjar jag att experimentera för att se vad man kan och inte kan göra, att kunna springa bort från faran förstör hela idén med att ens vilja experimentera.

För att Mules är ett hinder, inte en fara.

Spelet ger dig möjligheten att balansera risk/reward på många sätt. Gå förbi, gå igenom, välja mängd last att riskera.

Medlem
Skrivet av eld:

För att Mules är ett hinder, inte en fara.

Spelet ger dig möjligheten att balansera risk/reward på många sätt. Gå förbi, gå igenom, välja mängd last att riskera.

Det är även bara att kuta bort från monstret som kan spawna runt dig, vilket gör att jag ifrågasätter varför det ens finns i spelet. Om det inte finns något direkt hot i spelet så ser jag inte meningen med att spela spelet om man inte älskar att leka postgubbe. Är inte spelet egentligen bara ett glorifierat POSTNORD simulatorspel med snygg grafik?

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Det är även bara att kuta bort från monstret som kan spawna runt dig, vilket gör att jag ifrågasätter varför det ens finns i spelet. Om det inte finns något direkt hot i spelet så ser jag inte meningen med att spela spelet om man inte älskar att leka postgubbe. Är inte spelet egentligen bara ett glorifierat POSTNORD simulatorspel med snygg grafik?

Finns ju ganska många spel som inte innehåller möjligheten att slå eller?! Bara för att du tycker spelet ser ut som ett där man -borde- kunna slåss, gör ju inte att det är spelet det är fel på..

Gillar man inte en ide kan man ju bara strunta i det, inte gnälla om vad man trodde det handlade om. Det här är ju inte ens en "del X" i en serie, där man plötsligt gör ett tvärt kasst i designen som inte föll gamla fans i smaken, utan en helt ny IP, som dessutom har lovat väldigt lite, eftersom allt var sjukt flummigt inledningsvis när de började visade spelet..


signatur

K9
:.:

Medlem

Skickat! Nu är det bara att vänta till på fredag då!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Skickat! Nu får vi se om postnord klarar av den svåra uppgiften att leverera det.

Medlem

Skickat via Postnords app ”Riktiga Vykort” 🤠

Medlem

Vad kommer ni göra med alla brev efter att ni öppnat dem?

Medlem

Vänta er ett vykort snart från västkustens pärla: Halmstad!

Inaktiv

Ska se om jag hittar åt något fint vykort och klappa iväg det. Skoj tävling.

Medlem

Jag skickade ett vykort i helgen.


signatur

Kunskapsförmedlare.

eld
Medlem
Skrivet av Jeehao:

Det är även bara att kuta bort från monstret som kan spawna runt dig, vilket gör att jag ifrågasätter varför det ens finns i spelet. Om det inte finns något direkt hot i spelet så ser jag inte meningen med att spela spelet om man inte älskar att leka postgubbe. Är inte spelet egentligen bara ett glorifierat POSTNORD simulatorspel med snygg grafik?

Yep, man kan springa rätt fort och lätt i spelet, men inte med last.

Du kommer heller inte få med dig ditt fordon du blev tvungen att lämna i panik.
Din last ligger säkert utspridd i området nu också, skadad för att du sprang iväg och blev antastad av BT's på vägen.

Men du kunde ju springa iväg, så lätt!

Poängen med spelet är att transportera gods, det är inget annat. Terräng är ett hinder, monster är ett hinder, andra människor kan vara ett hinder, du har många olika sätt att hantera dessa situationer och många olika val hur mycket kontrakt du vill ta på dig, eller hur mycket du vill bära åt gången.

Men postnord-sim så inte så kul spel. 4/10

12
Skriv svar